Gå till innehåll

Recommended Posts

Hallå, jag har gjort en animerad film, och med denna har jag deltagit i Dalarnas videofestival! Den kommer också att visas i en del konstfilmsstationer i Dalarna. Jag har gjort film ganska länge, och är nu 14 år. Jag har gjort en hel del filmer med mina kompisar, de flesta är dock ganska barnsliga. Men jag har regisserat, och redigerat alla. VFX är också gjorda av mig. Det skulle vara kul att få veta vad ni tycker om filmerna, speciellt de nyaste. Här är länken till AmberMaskin:

 

 

Länk till fler filmer och YouTube-kanal i min signatur;

Länk till kommentar
Share on other sites

Till en början var jag väldigt kritisk. De flesta i din ålder brukar nämligen göra lågupplösta pivotfilmer med låg framerate och jätteöverdrivet språk.

Men jag blev faktiskt imponerad och framförallt med tanke på din unga ålder. Även om det var mycket "Paintstuk" över det hela(som jag antar du har ritat figurerna i:)) så tyckte jag den var ok!

 

Förstod inte mycket av handlingen men jag tycker du ändå lyckats klart godkänt:)

Länk till kommentar
Share on other sites

Hihi, Quantum (Hampus) du är 15, men men;) Själv tyckte jag filmen va bra gjort. Lite komplicerande tagningar här å där;) Fint gjort (som t.ex. när alla kugghjulen snurrar och det är fokus på diverse delar osv. Bra Jobbat, men som sakt var handligen lite halvflummig men det är ett bra sätt och visa sina färdigheter:D

 

(Är själv 15 å imponerad):)

 

//Patrik

Länk till kommentar
Share on other sites

Tack för uppskattningen! Jag ritade inte figurerna i Paint, men nära, Flash. Jag gjorde musiken själv, kul att du uppskattade den! Ja, handlingen är flummig, men jag ville ge ett konstfilmsstuk över det hela, dock kanske inte för mycket :P

 

De 'ä lungt;) Du hade lätt kunnat gjort en film i samma stuk med handling också men spm jag sa är det ett bra sätt å visa sina skills:D

 

//Raw

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...