Gå till innehåll

En Andra Chans (3 min)


Recommended Posts

lite spretig handling och träigt skådespeleri för min smak. Egentligen ganska meningslös handling. Däremot inte sagt att det var dåligt. Gillade klippningen och ljudet var bra. En del filmskapare på detta forum borde ha denna film som mall hur man gör film som är behaglig att titta på. För det var den :)

Fila på en film med bättre handling bara.

4/5

Länk till kommentar
Share on other sites

Vad kul att ni alla gillar den! Ska ta och lägga upp lite roliga bilder på Superhjälten då han gör en hel del poser! =)

 

lite spretig handling och träigt skådespeleri för min smak.

 

Träigt var ett bra uttryck. =) Tanken var redan från början att få till en krystad dialog då alla situationer redan var hyffsat träiga, om jag får sno ditt uttryck. Man vill ju experimentera lite och göra en lite annorlunda dialog. =)

 

Tyckte skådespelet var ganska bra Väldigt bra av Andreas måste jag säga.

 

Åh tackar! =)

 

Vad använde ni för mic?

 

Vi använde oss utav en NTG-2 mick. Också hade jag fått tag i en kille som verkligen kan ljud, så det känns ju bra. Tidigare har jag haft en snubbe som i princip bara tryckt rec.

Länk till kommentar
Share on other sites

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...