Bleckert Postad 12 maj 2009 Postad 12 maj 2009 Norrmännen har nyligen haft premiär på en storsatsning som heter Max Manus. den handlar om Norges mest kända motståndsman från andravärldskriget som hette just Max Manus. Har sett trailers för filmen och i mina ögon ser det riktigt lovande ut. bilden är och scenografin är riktigt snyggt historien intressant. skådespelet är ju svårt att bedömma från en trailer men jag tror det funkar. den ska tydligen gå upp på bio i sverige med, hoppas folk ser den för det vore kul om fler filmer som inte är från hollywood eller trollywood funkar på svenska biografer. 0 Citera
Tomtebo Postad 12 maj 2009 Postad 12 maj 2009 såg trailern också.. Jag vill se filmen. Konstigt nog så känns det som grannländerna gör bättre filmer än vi ;) 0 Citera
Bleckert Postad 12 maj 2009 Författare Postad 12 maj 2009 såg trailern också.. Jag vill se filmen. Konstigt nog så känns det som grannländerna gör bättre filmer än vi ;) Jo, men det säger ju i och för sig inte så mycket. känns som att sverige är ett riktigt u-land när det kommer till långfilmer. ett meningslöst kulturprojekt som endast de som får göra film och de som sitter på pengarna uppskattar! Men som sagt, jag tror den kan vara riktigt bra! 0 Citera
_nemo_ Postad 12 maj 2009 Postad 12 maj 2009 Yupp, den har premiär i Sverige på fredag. Thimmi från filmstar recenserar filmen här: http://www.filmstar.se/sv/147274/recensioner/2009-05-11/recension-max-manus/ 0 Citera
High1ander Postad 12 maj 2009 Postad 12 maj 2009 Jag såg trailern och den verka bra. Den verkar ha en viss fetish för att folk flyger in och ut genom fönster också... 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.