Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Jag vet faktiskt ine i Elements men i Veges finns det nåt som heter CockieCutter eller liknande som kanske finns till Elements oxå. Det går ju kolla.. Om du hittar nåt låt mig veta.

Hej

Postad

Glömde skriva... det var ju ett tag sen man satt i Elements 2.0, men det borde absolut gå att göra med en kombination av (namn beroende på vilken språkversion du har) "Motion effekten" och en vanlig "Wipe" övergång.

/Max

Postad
Glömde skriva... det var ju ett tag sen man satt i Elements 2.0, men det borde absolut gå att göra med en kombination av (namn beroende på vilken språkversion du har) "Motion effekten" och en vanlig "Wipe" övergång.

/Max

Har funderat på om man ska lägga klippen efter varandra på tidslinjen och lägga övergångar som börjar där en annan slutar för att få det att se ut som det rullar, en ständig wipe!

Sen i den andra delen där skådespelarna syns har jag funderat på någon matte men det finns säkert andra sätt att gå till väga, alternativt bara ha en video i taget istället för tre som i originalet!

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...