MovieMaker Posted February 16, 2009 Posted February 16, 2009 Yes, okey. Jag sitter här och försöker komma på ett bra namn till ett "företag" som säljer ren luft i framtiden. Namnet är, för tillfället, AIRFILL - något som jag bara tog för att kunna fylla ut med nånting. Men namnet känns jelt klart fel. Så nu behöver jag som sagt ett namn till detta företag i denna alternativa, och även till viss del ironiska, framtid. Skulle vara superschysst om ni får upp något förslag i huvudet och har lust att posta de här. Bifogar en bild på skylten.. 0 Quote
MrFusion Posted February 17, 2009 Posted February 17, 2009 PerriAir Iofs snott från Spaceballs ;) men då kan du säkert låna loggan också 0 Quote
JRvideo Posted February 18, 2009 Posted February 18, 2009 ALP Air Logistic`s & Production ltd Inhale ltd Element PackAir AirPack Vill man realisera själva loggan ordentligt kan man lägga till Copyright C:et eller TM Trademark loggan på loggan. Då ser det najs ut. 0 Quote
Steffo Posted February 19, 2009 Posted February 19, 2009 Luft-Waffle Sky High Enterprises Cloud Nine Minty Breath Ltd Easy Airways Lung Capacity Corporation Breathcom 0 Quote
Recommended Posts