StenR Postad 8 februari 2009 Postad 8 februari 2009 Hej, sitter och redigerar i PPro 2.0 och har fått ett irriterande fel nyligen... Så fort som jag gör något i tidslinjen eller t ex klickar på en keyframe så flyttas markören på tidslinjen till antingen slutet av filmen eller till ett bestämt klipp långt ifrån där jag stod tidigare och skalan ändras också. Känns det igen? Jag kör i ett Cineform-projekt (klippen konverterade från HDV). 0 Citera
Max_H Postad 8 februari 2009 Postad 8 februari 2009 Cineformbugg. Har haft den en gång för 100 år sen (nästan...) - fixades i någon uppgradering av Aspect. /Max 0 Citera
StenR Postad 8 februari 2009 Författare Postad 8 februari 2009 Cineformbugg. Har haft den en gång för 100 år sen (nästan...) - fixades i någon uppgradering av Aspect. /Max Ajdå, jag som redan har senaste uppdateringen och det kommer inga fler :( Bara att uppgradera till Prospect HD eller nedgradera till Neo Scene, eller byta till Mac... 0 Citera
Max_H Postad 8 februari 2009 Postad 8 februari 2009 Kolla med Cineform. Deras supportsnubbe, Jake tror jag han heter, fixade det för mig. Har inte haft problemet sen dess. /Max 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.