Jump to content

Talibaner vs Svensk Polis 3

mumsaren

Recommended Posts

Japp, då är uppföljaren här.

Inspelad på jullovet och redigerad med Premiere pro och After effects.

Plot:

The swedish police force must face the talibans again and who will win?

Gunvald and the police superintendent are going into some deep shit in this epic follow-up.

Länk:

Förstår att ni inte tar er själva på allvar, så behöver inte påpeka det eller skådespeleriet i övrigt. Finns säkert de som tycker det är kul också. Dock så hör inte jag till den skaran. Men det har nog att göra med att det är så taffligt kameraarbete. Dåliga övergångar i musiken och nivåerna är under all kritik. Tror inte jag kan ge filmen konstruktiv kritik egentligen, för det är inget ni kommer ta till er ändå. Men snyggare muzzleflashes hoppas jag ni fixar på nästa film.

Kommer det vara med en "hot sexy lesbian" i 4:an? (ironi)...

Det kan ibland vara svårt att bedöma vad som är seriöst och oseriöst, dock så använder jag ord som oseriöst när jag svarar på en del filmer, för att jag ser att många element i filmen inte håller den nivån att man tyvärr kan ta det seriöst. Dock så håller jag inte riktigt med att detta ska vara ett forum för endast seriösa filmskapare, är man seriös för att man lägger ner 3 år på en film? Eller vad är det som gör att den är seriös. Har själv sett bevis på att ex. nedlagd tid inte alls betyder seriöst.

Det blir lite elitistiskt om man ska tänka så. Därmed om jag säger att en film är oseriös för att jag uppfattar den så, så uppmuntrar jag förhoppningsvis personerna bakom att tänka lite mer på sin nästa film. Ibland är det också svårt att ge konstruktiv kritik, det är nåt man får vara beredd på. En del lägger upp sina första alster här, och de är ju sällan bra tyvärr, med viss förståelse. Man kan ju tro att alla som besöker detta forum är intresserade av film och det är ju bara positivt. Men att "stänga ut" vissa filmskapare pga deras material ses som oseriöst, det tror jag inte på. Sen att jag och andra sågar filmer är en annan femma. Seriöst.