Geist Posted January 8, 2009 Posted January 8, 2009 Kritisera gärna trailern! jag orkade inte gö någon så där text som i alla andra trailers: One man, One destiny det är så jävla utnött. hoppas ni gillar den. http://www.youtube.com/watch?v=bDtTBZiClgQ&fmt=18 0 Quote
Mega99 Posted January 8, 2009 Posted January 8, 2009 Någon som precis fått tag på Particle Illusion? xD "Jag gillade den inte" :) 0 Quote
AbbeLabbe92 Posted January 8, 2009 Posted January 8, 2009 jag vet inte riktigt vad det är?, men det kändes som om effecterna var påklistarde ;) men men. jag saknade röster för skådespelarna. keep working... one day you will impress Abbe 0 Quote
Team_fagott Posted January 8, 2009 Posted January 8, 2009 Hör jag den låten en gång till i en hemmavideo skär jag av mig armarna. 0 Quote
AbbeLabbe92 Posted January 8, 2009 Posted January 8, 2009 Hör jag den låten en gång till i en hemmavideo skär jag av mig armarna. m,m,men vem ska då skriva åt dig här på forumet? Abbe 0 Quote
fossen Posted January 8, 2009 Posted January 8, 2009 Jag kan skriva åt dig Faggot ^^. Ang trailern. Lite svårt att greppa handlingen kanske. Men tyckte det såg bra ut med när han landade i snön. Fortsätt försöka! 0 Quote
Team_fagott Posted January 8, 2009 Posted January 8, 2009 m,m,men vem ska då skriva åt dig här på forumet? Abbe Jag kan skriva med knäna, 0 Quote
bassbucket Posted January 10, 2009 Posted January 10, 2009 du gör bättre filmer nu, eller ja...vet inte vad jag ska kalla det, men det märks ändå att du lärt dig lite. Däremot så tycker jag det börjar bli dags att du försöker blända in effekterna mer i compen. Som det ser ut idag så finns det inte trovärdigt. 0 Quote
Film smurfen Posted January 16, 2009 Posted January 16, 2009 Du får gärna skriva ett inlägg om att du gjort filmen privat ;) Något irriterande att klicka på en länk som länkar till en privat film. 0 Quote
Mega99 Posted January 16, 2009 Posted January 16, 2009 Du får gärna skriva ett inlägg om att du gjort filmen privat ;) Något irriterande att klicka på en länk som länkar till en privat film. Se det som en vinst- Du vann en minut av ditt liv, som vi andra förlorade. 0 Quote
Film smurfen Posted January 16, 2009 Posted January 16, 2009 Det är lugnt, har inge vidare bråttom precis. :p 0 Quote
Recommended Posts