jagEjag Posted January 3, 2009 Posted January 3, 2009 någon som vet något bra redigeringsprogram? jag vill helst ha så man kan ladda ner & det ska inte helst kosta något! helst på svenska också, jag redigerar just nu på Picasa3 men vill ha ett ''bättre''. 0 Quote
Pace Posted January 3, 2009 Posted January 3, 2009 Omdöpt från "redigeringsprogram!" och flyttad från Foto & ljus. 0 Quote
StenR Posted January 3, 2009 Posted January 3, 2009 Om du har PC så finns redan Windows Movie Maker där, något bättre som är helt gratis känner jag inte till på Windows. På Mac så finns ju iMovie. 0 Quote
Team_fagott Posted January 3, 2009 Posted January 3, 2009 avid free dv.. fast det kanske inte finns längre? finns även någon freeware varaint tror jag... minns ej namnet 0 Quote
StenR Posted January 3, 2009 Posted January 3, 2009 avid free dv.. fast det kanske inte finns längre? finns även någon freeware varaint tror jag... minns ej namnet avid free is no more. dvs kanske någon har en kopia men det underhålls inte längre... 0 Quote
JoelNiklasson Posted January 11, 2009 Posted January 11, 2009 Det finns en massa gratis redigeringsprogram där ute ! Vill du ha najsiga special effekter är debugmodes Wax ett bra program, men är dock väldigt svårt för nybörjare. Så finns det ju lätta program som Loiloscope om du bara vill klippa scenerna utan några märkvärdiga special effekter. Finns oxå Avidemux som jag aldrig har prövat men verkar rätt så bra! gå in på http://www.download.com och leta på kategorien Video Software följt av kategorin Video Editing Sofware, Sen markera Free under texten 'By License Type:' Sen kan du börja leta efter egna! 0 Quote
Recommended Posts