Gå till innehåll

wip - boy omega musikvideo


street

Recommended Posts

tack för kommentarerna!

 

som sagt så är det något vi håller på o arbeta med. Det du säger med färgerna stämmer mycket väl. just nu så är det vädligt nedragna färger och något gul ton. Det är nåt vi får experimentera senare när vi börjar bli klara. orginal så är färgerna väldigt starka och kontrastrika men då blir inte allt lika enhetligt. jag antar att det kommer sluta med något mitt i mellan.

 

jns: utveckla gärna "samlat intryck"

 

Men vi ska arbeta vidare och försöka få det klart så lägger vi upp uppdateringar (kanske lite mer högupplöst till och med)

Länk till kommentar
Share on other sites

[citat=street]

jns: utveckla gärna "samlat intryck"

[/citat]

Så att det känns mer som en enhet, känns lite spritt nu... :)

Ungefär som första bilden på boyomega.com.

Sen är det ju endel småsaker, tex hjulet som snurrar i börjar kapas på mitten när det snurrar runt hela bilden, likaså trädet när det flyttar på sig...

Länk till kommentar
Share on other sites

det såg bra ut!

början var iofs inte alls lika imponernade som mot slutet, när staden byggdes upp och de två huvudlösa cyklisterna flög iväg mot rymden... det var bra, det var dessutom mkt bra syncat till uppbyggnaden av musiken.

 

Det första känndes dock lite som nån slags powerpoint-presentation med alla olika illustrationerna som flög iväg sådär mot rymden. Och eftersom det var det första man såg trodde man inte det skulle bli bättre.

 

Mitt förslag är att göra en inledning i samma kvalité som det övriga (eller bättre för att fånga intresset) eller att flytta den delen till senare (om den inte har någon djupare mening som anknyter till texten i låten, det kan jag inte säga då jag bara sett 30 sek)

 

Annars, ni håller alltid hög klass grabbar, det blir säkert bra.

Länk till kommentar
Share on other sites

tack

 

ah jns nu förstår jag. ska försöka jobba lite mer på det.

 

du har rätt i det christopher. blir lätt så att det "första" man gör blir sämre en det andra innan man har kommit på "stilen". Men sånna småsaker som trädet och hjulet och att dom är huvudlösa är bara för att vi inte hunnit längre det är saker vi kommer byta ut sen. Sedan så är dethär ungifär 1 min in i låten .

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...