Pace Postad 20 november 2008 Postad 20 november 2008 Med inspiration från ett annat forum tänkte jag vi kunde samla roliga citat från forumet. Jag börjar: ....matar man in fel lösen, kan Walt Disney börja simma i Vättern, sätta sej på bryggan utanför Vadstena..Skrika..vem fan drog ur kontakten till min frysbox. /nils 0 Citera
Team_fagott Postad 20 november 2008 Postad 20 november 2008 "När jag skriver ett manus, skriver jag inte ett manus! Jag skriver det som den poet jag är - vackert, stelt och underbart graciöst" "Ett samtal om Domedagen kan aldrig dö ut så länge Domedagen inte har funnits... " /johan Heart 0 Citera
Nicke_92 Postad 21 november 2008 Postad 21 november 2008 finns mycket kul,det där jernby sa att dvd:n var hip, "like hip hop" tex. ;) 0 Citera
Pace Postad 3 januari 2009 Författare Postad 3 januari 2009 Team_fagott om skillnaden mellan film och video: Antagligen borde det stå med rött över helsa skärmen. Printas ut på ev inkopplade skrivare samt skickas med kurir till dörren. 0 Citera
Nicke_92 Postad 4 januari 2009 Postad 4 januari 2009 Kanske det, jag är här inne nästan varje dag, och har inte sätt det, förens jag kom in i denna avdelningen på forumet. http://www.synsam.se/ Gott nytt år! :birp underbar ;) 0 Citera
Nicke_92 Postad 5 januari 2009 Postad 5 januari 2009 Snacka inte skit om Nintendo-Shiggan, vi som känner han kallar honom det! Eftertexter är och kommer alltid vara ointressanta för den vardaglige Svensson! som Andreas Sjoeberg sa till mig ;) 0 Citera
Nicke_92 Postad 6 januari 2009 Postad 6 januari 2009 Haha, det där påminner om ett pucko jag kände för ett antal år sen! När han fick reda på att jag hade börjat träna karate talade han om för mig att han minsann kunde spöa mig endå eftersom han minsann var grym på Tekken. Vad det var för synnerligen sofistikerat move han hade tänkt demonstrera det med kan man väl spekulera i, men jag tog bara ett enkelt steg åt sidan när han kom chargande som en skitnödig elefant, vilket fick honom att, på ett särskilt grasiöst sätt måste jag säga, fälla sig själv som en stor klumpig säck potatis med mindrevärdighetskomplex :-) Hoho, det är underhållande med folk som saknar verklighetsförankring :-) ;) den är finfin! ;) 0 Citera
Nicke_92 Postad 8 januari 2009 Postad 8 januari 2009 Hör jag den låten en gång till i en hemmavideo skär jag av mig armarna. den är också finfin ;) 0 Citera
Nicke_92 Postad 19 januari 2009 Postad 19 januari 2009 Du lät som en bakfull timbuktu med virus på balanssinnet. denna har etsat sig fast i mitt minne, riktigt rolig :bire 0 Citera
Pace Postad 12 september 2009 Författare Postad 12 september 2009 Hur kunde jag missa den här klassikern? Man springer aldrig framåt efter att ha kastat en handgranat framåt. Då dör man förstår du. :e 0 Citera
_nemo_ Postad 19 september 2009 Postad 19 september 2009 en jag känner läste _nemo_:s inlägg och ställde sig frågan: Vad e detta för kille, har han rymt från St Lars eller? och det tyckte jag var en bra fråga. nån som vet?? Heeeeeey! 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.