Djungelsmurfen Postad 5 oktober 2009 Författare Postad 5 oktober 2009 Javisst är det dig jag menar, effekttrollkarlen. Såg bakomfilmen där ni eldade gardiner innan festivalen. Satt ju som handsken i filmen. Kul också att ni filmade det på HDV (?) och compade in på red-materialet så vackert. Kul att du gillade Kapitel 1 också. :) Jaha, så du hade till och med sett den! :) Jo, eller vi filmade det på en liten avchd-kamera (Canon HF100). Jag hade ju gärna filmat det med en lite bättre kamera också såklart... men med lite planering och en hel del efterarbete så gick det ju att få ihop det bra med RED-materialet ändå. Förtydliga gärna nästa gång så att vi vet att det handlar om olika filmer. :) Rubriken var densamma nu. Jo jag förstår att man lätt kunde tro att det gällde samma sak. Var så lång tid mellan jag skapade trådarna bara, så jag tänkte inte på att man kunde blanda ihop dom när jag skrev rubriken :) 0 Citera
Djungelsmurfen Postad 6 oktober 2009 Författare Postad 6 oktober 2009 Nu är den andra trailern för The Commitment uppe :) http://www.youtube.com/watch?v=zTW-vC2EFj4 0 Citera
MovieMoe87 Postad 6 oktober 2009 Postad 6 oktober 2009 Älskar "Alla talar svenska. Förutom han i trailern". Klockrent. 0 Citera
Djungelsmurfen Postad 27 oktober 2009 Författare Postad 27 oktober 2009 Följ med bakom kulisserna på The Commitment :) 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.