Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Hejsan!

Det är så att jag jobbar med en ide, det jag har tänkt mig är att storyn är i framtida Uppsala.

miljön ska va riktig grå o jävlig, typ som i t.ex. I'm a legend eller Silent city (kort film).

så jag hade tänkt mig så här, i början så berättar han lite om sig själv osv, (filmen ska va i berättande form i början, typ att han spelar in en sorts dagbok i sin PDA.) han kommer gå runt o leta lite här och där, eftersom jag vill att folk ska se att det är i Uppsala det utspelar sig.

men sen när mörkret faller över staden så ska killen ta sig tillbaka, men hör något som inte riktigt stämmer, alltså något han inte har hört förut. och början även få en känsla av att han är förföljd. men sen är det helt tomt, vad ska hända. ska han börja springa, eller försöka ta reda på vad ljudet kommer ifrån...

ska va en kortfilm... inte riktigt skräck men lite sådär mörk och halv läskigt... dock vet jag inte riktigt om det ska va några action scener med heller...

• 4 veckor senare...

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...