Norbert Postad 9 oktober 2008 Postad 9 oktober 2008 Visste inte riktigt var jag skulle posta den här. Det är första gången jag gör en filmposter, och det råkade vara till en egen film som nu är i postproduktion, så jag tänkte att det kunde vara kul att posta den här. Ser den intressant ut? :) http://www.student.hig.se/~ndi07nsl/poster/vallen_poster.jpg 0 Citera
Martin Öberg Postad 9 oktober 2008 Postad 9 oktober 2008 Ja det ser riktigt bra ut, men texten längst upp med namnen var inte så bra. Passar inte in. 0 Citera
Norbert Postad 10 oktober 2008 Författare Postad 10 oktober 2008 Tackar, du har nog rätt. Det är lite för mycket "krig" i fontet. Jag provar några andra. EDIT: Har uppdaterat postern. 0 Citera
Joey Postad 5 november 2008 Postad 5 november 2008 hur har du gjort texten näst längst ner där skådespelanras nams står? 0 Citera
Norbert Postad 5 november 2008 Författare Postad 5 november 2008 hur har du gjort texten näst längst ner där skådespelanras nams står?Med en font som heter Top Billing. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.