Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Men det är ju konst! Ibland behöver väl inte allt vara så tydligt som i en hollywood-rulle, eller?

Och till "mygan" (vad fan är mygan??), om du inte fattade någonting så är du bra dum.. Du förstod troligtvis att det var människor på filmen, du uppfattade förhoppningsvis färger, former osv. Bara för att du inte förstod hela filmen och vad det egentliga syftet är, så betyder det inte att du inte förstod någonting, eller hur?

Menar bara att det är ett klumpigt sätt att uttrycka sig på.. dels för att jag får en bild av att du är lagom korkad och dels för att kritiken du ger är totalt värdelös!

• 2 veckor senare...
Postad

Jag förtår vad du vill med den här filmen, men den var lite lång.

budskapet hade kunnat göra mycket tydligare genom att till ex. om alla hade haft samma kläder, eller åtmintone samma färg på kläderna.

Ryckandet var förstås för att skapa robotkänsla i rörelsena men jag tyckte att det var mest onödigt, och rörelserna blev istället hur konstiga som hellst. Sedan hade jag kunnat se framför mig att de skulle sitta framför datorer och inte sitta och skriva för hand. Och lärarana?

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...