Tunnan Postad 19 september 2008 Postad 19 september 2008 Ny svettig video till en av låtarna på våran nya cd. Borde spelas på alla discon där ute :P 0 Citera
jernby film Postad 19 september 2008 Postad 19 september 2008 Roligast idag, helt klart ;) /nils 0 Citera
Anarchos Postad 19 september 2008 Postad 19 september 2008 Underbar låt, underbar video. Går inte att överklaga. SIEG BAJS! :) 0 Citera
jernby film Postad 19 september 2008 Postad 19 september 2008 Vilket musikbolag används? Vem har skrivit texten? /nils 0 Citera
Tunnan Postad 19 september 2008 Författare Postad 19 september 2008 Gött att ni gillade den =) Har inget skivbolag. Texten är skriven av mig och Hatten. Tunnan och Hatten alltså, på sång är det Gudrun Schyman :P 0 Citera
GodeDoktorn Postad 20 september 2008 Postad 20 september 2008 Tycker nog att din andra låt, "Jaseeeer!" var lite skönare. ;) Men humor i all ära. 0 Citera
Tunnan Postad 22 september 2008 Författare Postad 22 september 2008 Tycker nog att din andra låt, "Jaseeeer!" var lite skönare. ;) Men humor i all ära. Menar du glasssiiiiiigt låten? 0 Citera
Ufosxm Postad 24 september 2008 Postad 24 september 2008 Skitskön ju =) Tittade runt på eran youtube och fattade direkt tycke för livespelningen i tvättstugan, med psykadeliska aliens som käkar duvor. 0 Citera
Tunnan Postad 25 september 2008 Författare Postad 25 september 2008 Skitskön ju =) Tittade runt på eran youtube och fattade direkt tycke för livespelningen i tvättstugan, med psykadeliska aliens som käkar duvor. Hehe =P aliengubbarna och duvorna hittade jag på nån tvkanal i barcelona filmade av tvn med videokameran och klippte in för variasionens skull 0 Citera
Nicke_92 Postad 3 oktober 2008 Postad 3 oktober 2008 Hahaha! gillar inte era grejer annars, men detta är ett undantag, det här är humor!! ;) 0 Citera
stängerniredan Postad 4 oktober 2008 Postad 4 oktober 2008 haha jag minns när jag lyssnade på en T&M låt som hette nåt med Bastu. Gick nåt såhär: En dag, när moroten å jag, skulle bada bastu, hela dan. Då var det nån som skitit i bastun och det var bajs på väggar å taket. Visst är det ni? Det var herrans länge sen den låten kom. När gjorde ni den? Får man fråga hur gammla ni är?:) 0 Citera
LostConnection Postad 9 oktober 2008 Postad 9 oktober 2008 Haha underbar :-D Snart Sveriges nya national sång kanske? "HATA ALLA MÄN, HATA ALLA MÄN, HATA ALLA MÄN, HATA ALLA MÄN" 0 Citera
lilla_farbrorn Postad 9 oktober 2008 Postad 9 oktober 2008 Är det här verkligen the real tunnan och moroten? Alltså galningarna man lyssnade på på kassettband på rasterna som elvaåring? 0 Citera
LostConnection Postad 10 oktober 2008 Postad 10 oktober 2008 Är det här verkligen the real tunnan och moroten? Alltså galningarna man lyssnade på på kassettband på rasterna som elvaåring? Jao, det stämmer. http://www.bajs.dk har ju även varit deras hemsida i massa år. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.