Film smurfen Postad 19 augusti 2008 Postad 19 augusti 2008 Me like, me like! Älskade ljudeffekterna och musiken. Vinklarna fick det att se mer verkligt ut. Mynningsflammorna var också riktigt snygga, mycket fina detaljer. :) 0 Citera
patrik_a Postad 19 augusti 2008 Postad 19 augusti 2008 Mycket bra film! Blev verkligen inne i den, håller med en del gällande kikarscenen, men jag tycker resterande delar av filmen kompenserar upp det. Riktigt bra gjort och bra skådespeleri. Klotet i slutet tyckte jag bara va kul. Är dock en amatör och har inte filmat så mycket "skådespelsfilm", mer åt motorsportshållet.. så ta inte min kritik för jätteseriöst då jag inte är så pass insatt ;) 0 Citera
Johan Tungsten Postad 22 augusti 2008 Författare Postad 22 augusti 2008 Tackar tackar. Topcat du får gärna berätta lite om ditt vietnamprojekt, är intresserad om det blir en film med god rekvisita och medarbetare:P 0 Citera
Johankan Postad 22 augusti 2008 Postad 22 augusti 2008 Bra action!!! Segt i början, men sen tar det fart rejält!! Tror faktiskt inte svenska språket är något problem MEN det gäller att hålla sig borta från svensk värnpliktskänsla blandat med överglad kustjägarlek. Kan bara tipsa om en hyfsad bok som heter Svart Krabba. Svensk. Ganska läcker atmosfär i ett framtida sverige som invaderats av någon... fienden. Hitta en mer intressant bakgrund till varför snubbarna hamnat där de hamnat och ta ut svängarna rejält (Jag fattar att ni ville testa action snarare än drama med den här snutten och ni gjorde det bra tycker jag!! :-) Johan 0 Citera
Johan Tungsten Postad 22 augusti 2008 Författare Postad 22 augusti 2008 Att det var segt i början är ju därför det är lugnet före stormen.^^ Sen att vissa delar är sämre än andra och då menar jag jag handling, rekvisita etc och som tydligt sägs genom att det står övningsfilm i titeln. Välmedveten om bristerna men allrid kul å höra att folk uppfatar liknande fel.:D Tack för kommentaren iaf :) 0 Citera
Usarpe89 Postad 25 augusti 2008 Postad 25 augusti 2008 Har inte så mycket att tillägga, ville bara hålla med föregående om att detta var riktigt snyggt gjort! Hillade glidecam åkningarna när de sprang genom skogen speciellt! För att kritisera lite så tycker jag inte ni skulle blandat glidecam åkningarna med stillstående kamera på avstånd. Det förstörde fart och spänningskänslan lite! Verkligen toppenjobb! Jättesnyggt! 0 Citera
Johan Tungsten Postad 17 september 2008 Författare Postad 17 september 2008 Påbörjad ispelning av andra filmen:D Detta en en stillbild från inspelningen och det ända ni får se innan trailern^^ http://i99.photobucket.com/albums/l315/Jovanski/johanmindre.jpg mvh Tenggren 0 Citera
Martin Öberg Postad 17 september 2008 Postad 17 september 2008 Påbörjad ispelning av andra filmen:D Detta en en stillbild från inspelningen och det ända ni får se innan trailern^^ http://i99.photobucket.com/albums/l315/Jovanski/johanmindre.jpg mvh Tenggren Ah ser riktigt grymt ut! Är det stillbild från videokameran eller från en fotokamera!? 0 Citera
Johan Tungsten Postad 17 september 2008 Författare Postad 17 september 2008 stillbildskamera, har inte pengarna för en sådan kvalité annars^^ 0 Citera
Martin Öberg Postad 17 september 2008 Postad 17 september 2008 stillbildskamera, har inte pengarna för en sådan kvalitet annars^^ Ah jag tänkte väl, fan så där bra bild kan man fan inte ha på video ;) 0 Citera
JRvideo Postad 21 september 2008 Postad 21 september 2008 Snyggt jobbat, man ville se mer. :-) Bravo1 eld ledaren låter mycket realistisk. Så bra att jag misstänker att det är ett riktigt befäl??? 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.