Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
OK måste bara lägga upp den här. den är så jä------la bra.

Inte jag som har gjort den men hoppas det inte är ett krav.

http://www.youtube.com/watch?v=Zdj9vMH4BfQ

Ooppps! Sorry. Verkar som att jag hade laggt upp den här på fel ställe. Ber om ursäkt.

Du har inte lust att skriva lite om den också? Blir inte lockad att se något jag inte vet något alls om.

Postad

Så lång är den inte.

Finns dessutom inget jag kan säga som skulle locka dig att se den. Skulle nog bara förstöra den

Har du lite tid att döda så kan du döda den med den här lilla kortfilmen.

Postad

Vi har en tråd i Diskussioner som heter Das YouTube Tråd... Den har inte postats i på ett tag, men där finnes det mesta som vi hittat på youtube som är roligt att se och inspireras av.

Läs också in dig då på hur man använder -taggen...

videon i sig var ju riktigt bra... om än lite förutsägbar (jag är rätt så härdad dock) och jag kände mig aldrig riktigt inne i storyn, brydde mig inte så mycket om karaktärerna. Inte alls dålig... men inget mästerverk heller.

Postad

Coolt. Jag ska läsa in mig på hur man använder -taggen...

Tack för tipset.

Jag tycker de lyckades jävligt bra med bilolyckan. Ser riktigt trovärdig ut. Är egentligen ingen avancerad effekt men som sagt så ser den väldigt trovärdig ut.

Och gillar man sånna grejer ska man inte missa Brad Pitts Olycka i Meet Joe Black. Den är riktigt bra. Den finns oxå på duTub om nån vill se den

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...