Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Mmm ja jo, det var ju helt okej för eran ålder. Ska säga att jag gjorde NÄSTAN samma sak under den tiden.

Men iallafall, det kändes inte så mycket som en trailer...Mer som en scen ur hela filmen.

Lite rip offs kan man ju se på sina ställen men det gör ingenting, man tänker på det efter ett tag.

Postad
Mmm ja jo, det var ju helt okej för eran ålder. Ska säga att jag gjorde NÄSTAN samma sak under den tiden.

Men iallafall, det kändes inte så mycket som en trailer...Mer som en scen ur hela filmen.

Lite rip offs kan man ju se på sina ställen men det gör ingenting, man tänker på det efter ett tag.

okej tack

Postad
ja jag gjorde det, men inte underbart men hade tidsbrist kompisarna ville kunna se den på YouTube.... jag ska tänka på det...

Så skulle jag aldrig tänka, hellre göra nånting välgjort istället för att slarva ihop nånting ;)

Postad
Så skulle jag aldrig tänka, hellre göra nånting välgjort istället för att slarva ihop nånting ;)

Ja, man visar väl hellre ingenting än någonting dåligt?

Postad
Ja, man visar väl hellre ingenting än någonting dåligt?

Säg inte att du menar allvar, det jag menar är att det får ta sin tid... Inte att man bara slänger upp nånting framslafsat bara för att några lirare inte orkar vänta ;)

Postad
Säg inte att du menar allvar, det jag menar är att det får ta sin tid... Inte att man bara slänger upp nånting framslafsat bara för att några lirare inte orkar vänta ;)

Det var ju det jag menade, fast jag menade väl mer att jag hellre skulle låta bli att lägga upp någonting jag slarvat med istället för att låta folk se det och tro att jag är helt kass på't. Bättre att lägga ner tid på att göra någonting bra.

Postad
Det var ju det jag menade, fast jag menade väl mer att jag hellre skulle låta bli att lägga upp någonting jag slarvat med istället för att låta folk se det och tro att jag är helt kass på't. Bättre att lägga ner tid på att göra någonting bra.

Ok, lite missförstånd haha ;)

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...