Swiftyfilms Postad 6 juli 2008 Postad 6 juli 2008 Jag tog bort den ska göra en ny.... kommer snart upp 0 Citera
Martin Öberg Postad 6 juli 2008 Postad 6 juli 2008 Mmm ja jo, det var ju helt okej för eran ålder. Ska säga att jag gjorde NÄSTAN samma sak under den tiden. Men iallafall, det kändes inte så mycket som en trailer...Mer som en scen ur hela filmen. Lite rip offs kan man ju se på sina ställen men det gör ingenting, man tänker på det efter ett tag. 0 Citera
Swiftyfilms Postad 6 juli 2008 Författare Postad 6 juli 2008 Mmm ja jo, det var ju helt okej för eran ålder. Ska säga att jag gjorde NÄSTAN samma sak under den tiden. Men iallafall, det kändes inte så mycket som en trailer...Mer som en scen ur hela filmen. Lite rip offs kan man ju se på sina ställen men det gör ingenting, man tänker på det efter ett tag. okej tack 0 Citera
Martin Öberg Postad 6 juli 2008 Postad 6 juli 2008 okej tack Det som kan förbättras med effekterna är att du borde ändra färgerna lite igenom after effects. Tex levels eller curves så att dom ser ut passa in lite mer :) 0 Citera
Swiftyfilms Postad 6 juli 2008 Författare Postad 6 juli 2008 ja jag gjorde det, men inte underbart men hade tidsbrist kompisarna ville kunna se den på YouTube.... jag ska tänka på det... 0 Citera
Martin Öberg Postad 6 juli 2008 Postad 6 juli 2008 ja jag gjorde det, men inte underbart men hade tidsbrist kompisarna ville kunna se den på YouTube.... jag ska tänka på det... Så skulle jag aldrig tänka, hellre göra nånting välgjort istället för att slarva ihop nånting ;) 0 Citera
Mega99 Postad 6 juli 2008 Postad 6 juli 2008 Så skulle jag aldrig tänka, hellre göra nånting välgjort istället för att slarva ihop nånting ;) Ja, man visar väl hellre ingenting än någonting dåligt? 0 Citera
Martin Öberg Postad 7 juli 2008 Postad 7 juli 2008 Ja, man visar väl hellre ingenting än någonting dåligt? Säg inte att du menar allvar, det jag menar är att det får ta sin tid... Inte att man bara slänger upp nånting framslafsat bara för att några lirare inte orkar vänta ;) 0 Citera
Mega99 Postad 7 juli 2008 Postad 7 juli 2008 Säg inte att du menar allvar, det jag menar är att det får ta sin tid... Inte att man bara slänger upp nånting framslafsat bara för att några lirare inte orkar vänta ;) Det var ju det jag menade, fast jag menade väl mer att jag hellre skulle låta bli att lägga upp någonting jag slarvat med istället för att låta folk se det och tro att jag är helt kass på't. Bättre att lägga ner tid på att göra någonting bra. 0 Citera
Martin Öberg Postad 7 juli 2008 Postad 7 juli 2008 Det var ju det jag menade, fast jag menade väl mer att jag hellre skulle låta bli att lägga upp någonting jag slarvat med istället för att låta folk se det och tro att jag är helt kass på't. Bättre att lägga ner tid på att göra någonting bra. Ok, lite missförstånd haha ;) 0 Citera
Swiftyfilms Postad 7 juli 2008 Författare Postad 7 juli 2008 Riktiga filmen kommer bli 100 gånger bättre.... 0 Citera
Mega99 Postad 7 juli 2008 Postad 7 juli 2008 Riktiga filmen kommer bli 100 gånger bättre.... Du kunde inte sagt något värre xD Här finns det inte mycket hopp. 0 Citera
Swiftyfilms Postad 8 juli 2008 Författare Postad 8 juli 2008 Du kunde inte sagt något värre xD Här finns det inte mycket hopp. Den kommer vara bra jag lovar dig.;D 0 Citera
diilman Postad 15 juli 2008 Postad 15 juli 2008 synd för oss som inte hann se den :/ den e borta 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.