Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Jag har gjort en animation i 3ds Max som ser jättefin ut i datorn, men när man bränner den på DVD blir den hackig. Jag tror att det beror på att den kanske inte är 25 bilder i sekunden eller liknande. Vad skulle det annars kunna bero på? Går det, i Premiere Pro, att ändra ett videoklipp och göra det till 25 bilder i sekunden automatiskt? Och skulle det sluta att hacka då?

Postad

Det vet jag inte riktigt. Hur ser jag det? Jag kör bara på standardinställningarna och det fungerar med allting utom med det klippet. Men jag kör med AVI.

Postad

Nej, det har jag faktiskt inte gjort. Men det kan knappast vara något fel med DVD-inställningarna eftersom allt fungerar utom just det klippet. Hm, kanske ska kolla inställningarna för renderingen från 3D-programmet.

Postad
Det vet jag inte riktigt. Hur ser jag det? Jag kör bara på standardinställningarna och det fungerar med allting utom med det klippet. Men jag kör med AVI.

AVI ar inget standardformat for DVD, det maste vara komprimerat till Mpeg 2.

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...