Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Hej å hå

För några månader sedan la jag upp en tråd om hur man gör screencast och villka program som kunde va bra.

Jag valde något som hette Snapz pro X, det blev ett litet problem. När man spelat in sitt material från datorn och kolla i typ en quicktime spelare å ser det skit bra ut, men när det åker in i ppro så ser det suddigt ut. Min tidslinje är ej röd eller grön...allt indikerar på rätt inst.

Jag hade det här problemet sist jag grejade oxå, men lyckades lösa det, nu har jag *"#€*#%*%€"*# glömt hur jag gjorde.

Jag (filmar) sen sparar det som animation, väljer miljoner färger, får en mov fil. importerar i ppro och det ser crap ut. Vad gör jag för fel, hur dum får jag bli. Så tröööttt nuuu...

:-)

Någon som har tips, har suttit och kört uteslutningsmetoden nu och får det inte att funka....

Alla filer jag får ur screencast programmet är (720x576 1.067) Även om jag kör med de inställningarna så blir det fel. Jag har mac...

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...