Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Filmen gjordes som 'en kul grej' på en dag. Jag kom på idén på morgonen, sen spela vi in på eftermiddagen (2h). Sen redigera jag and here we are.

Handling:

Två trettonåriga pojkar som är bästa vänner har sedan barndomen varit kära i en och samma flicka som de båda inte känner, Natasha. En vacker men blåsig dag i Juni förändras deras attityd till varandra, när en av pojkarna berättar om sin plan att se Natasha naken, det tolerar inte den andra. Nu måste Natashas hjärta vinnas till varje pris, men vem vinner och vem förlorar i kärlekens spel där allt är tillåtet?

Kommentarer är som vanligtvis väldigt uppskattade.

http://hem.passagen.se/unrealworks/nat_med.WMV

Beklagar kvalitéten , blir så med filmer över tio minuter och lite webbutrymme.

Postad

Njaa, ungfilm, det här var ärligt talat för segt. Jag tittade i 8 minuter men gav sen upp. På dessa 8 minuter hade du i stort sett inte berättat nåt. Jag vet ju inte upplösningen, men kanske skulle den göra sig bäst som en 3-minutare? Men tänk på att det är storyn som gör en film, är den inte tillräckligt intressant, trovärdig och fängslande finns det ingen anledning att titta. Tyvärr. Men fortsätt, fortsätt, fortsätt, man kan bara bli bra genom att hålla på..

Postad

jag säger samma sak. klipp ner den o lägg ut den igen. finns väldigt mycket att klippa ner på .. inte minst springscener. lovar att ge lite fina kommentarer då :)

fint foto o några åkningar måste jag säga. cyklade ni med kameran ?

Postad

Jag antar att det är skillnad att se den på tv jämfört med dator. Men det är antagligen fortfarande för segt då med. Att jag inte berättat nåt efter åtta minuter, har jag dock svårt att hålla med om eftersom det inte är sant.

Sen var du om du nu har sett 8 minuter, ca två minuter ifrån finalen. :)

Jag skall försöka klippa den, det blev väldigt mycket musik och lite dialog, men musiken är ju där för att förstärka lite om vad det handlar om.

Street, jag höll kameran. Så springde jag runt med den, lite hursomhelst, fotot blev väldigt improviserat. Men det ser rätt okej ut ibland.

Tack för kommentarerna.

Postad

Det händer ju precis ingenting alls. Och om det händer så kommer det bort i all ingenting. Jag fattade nog inte ens vad filmen vill berätta. Men, jag har ett annat förslag. Ta bort allt ljud och kör hela låten rakt över och vips blir det en kandidat till MTV. Det är inte långt ifrån hur de flesta rockvideor på teve ser ut idag.

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...