Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Jag tänkte bara redigera lite på hobbynivå och har nu lyckats göra om mina rörliga filer som ligger på datorn så jag kan dra in dem i programmet.

Men mitt problem är att i spelfönstret där man kan se vad som visas i "tv" kommer bara 50% av bilden som ett urklipp från upp till vänster.

Var ändrar man så man ser hela bilden i "spelaren" som de kallar den?

Postad
Jag tänkte bara redigera lite på hobbynivå och har nu lyckats göra om mina rörliga filer som ligger på datorn så jag kan dra in dem i programmet.

Men mitt problem är att i spelfönstret där man kan se vad som visas i "tv" kommer bara 50% av bilden som ett urklipp från upp till vänster.

Var ändrar man så man ser hela bilden i "spelaren" som de kallar den?

Behöver lite mer specefik förklaring.

Är det den lila rutan till höger i programet som inte vissar helbild? vilket program är det. vilken utgåva?

Postad

Ja de är de högra fönstret som visar "bild ut" som bara visar 50%

Oj vilken utgåva :(

Pappa som köpt för länge sedan och öppnade programmet nu, vet inte var skivorna är...

/sandra

Postad
Ja de är de högra fönstret som visar "bild ut" som bara visar 50%

Oj vilken utgåva :(

Pappa som köpt för länge sedan och öppnade programmet nu, vet inte var skivorna är...

/sandra

humm jag skulle gissa på ett programfel. Eller att datorn inte pallar med programet.

Försök att hitta ett nya program. För det finnnns inga inställningar i programet man kan göra för det problemet du har.

Lycka till

Postad
humm jag skulle gissa på ett programfel. Eller att datorn inte pallar med programet.

Försök att hitta ett nya program. För det finnnns inga inställningar i programet man kan göra för det problemet du har.

Lycka till

Har du nått bra förslag på nått som är enkelt o går att ladda ner?

Postad
Har du nått bra förslag på nått som är enkelt o går att ladda ner?[/quote

Köp pinnacle studio för en bilig peng.

Om man laddar ner kommer farbror blå o knackar på..;P..

Pinnacle funkar bara till 20 % om man laddar ner det. Köp istället ett program som funkar till din dator.

Kolla kraven för datorns kapasitet till programet innan du köper det.

Så du inte får samma problem igen

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...