Jump to content

Recommended Posts

Posted

Flås, pust, stön... underbart...

(det är f ö ingen trailer utan en ren teaser - vad jag vet är dom långt ifrån färdiginspelade. premiär någon gång 2009)

Posted
Flås, pust, stön... underbart...

(det är f ö ingen trailer utan en ren teaser - vad jag vet är dom långt ifrån färdiginspelade. premiär någon gång 2009)

Ahh, ok :)

Tror också den blir grym men den slår nog inte Sin City. (tror iaf inte ja)

Ska bli kul att se hur Frank Miller är som regissör själv, snyggt lär det ialla fall bli!

Posted

Jag gillade både Sin City & 300 för de var så snygga och hade tjusig koreografi. Men den här ser lite hattig ut och verkar inte alls lika läcker. Det är ju dock inte rättvist att döma den i ett så här tidigt skede. Enbart det faktum att Scarlett är med gör den ju till ett måste.

• 2 weeks later...
Posted

Jag tycker det är skönt när "serietidnings filmer" görs med glimten i ögat. Alltså bildmässigt menat. Sin City och 300 är perfekta exempel på att filmare kan använda själva serien som storyboard.

The Spirit verkar ju vara ännu en bra serie som bara väntat på att bli en bra film.

Men både Sin City och 300 hade något som många andra fuilmer idag saknar: attityd.

Vi kan bara hoppas att The Spirit inte blir en liten barnfilm som exempel denna hemska film:

http://www.apple.com/trailers/disney/beverlyhillschihuahua/trailer_large.html

Posted

Tyckte om Sin City men 300 är ju ett jävla skämt enligt mig. Får se hur den nya blir. Problemet med en sådan distinkt stil som Frank Miller har är att det lätt blir uttjatat. Sen är jag ju inget fan eller långt ifrån expert på hans filmer så han kanske har mer subtila stilgrepp.