Coca Cola och Film Posted April 21, 2008 Posted April 21, 2008 Första trailern för Frank Millers The Spirit är här! http://www.youtube.com/watch?v=_g8HtOmAxIA Har inte läst något av Miller men älskar filmen Sin City. Kan bara hoppas på att The Spirit blir lika bra, men det känns inte så av trailern. 0 Quote
Munthe Posted April 21, 2008 Posted April 21, 2008 Flås, pust, stön... underbart... (det är f ö ingen trailer utan en ren teaser - vad jag vet är dom långt ifrån färdiginspelade. premiär någon gång 2009) 0 Quote
Coca Cola och Film Posted April 21, 2008 Author Posted April 21, 2008 Flås, pust, stön... underbart... (det är f ö ingen trailer utan en ren teaser - vad jag vet är dom långt ifrån färdiginspelade. premiär någon gång 2009) Ahh, ok :) Tror också den blir grym men den slår nog inte Sin City. (tror iaf inte ja) Ska bli kul att se hur Frank Miller är som regissör själv, snyggt lär det ialla fall bli! 0 Quote
Rabies Posted April 21, 2008 Posted April 21, 2008 Tråkigt att dom kör samma stil som i sin city, men det är ju dumt att gå ifrån ett säljande concept 0 Quote
Danell Posted April 23, 2008 Posted April 23, 2008 Godis. Men som sagt, lite väl likt Sin City, även fast det finns en liten skillnad. 0 Quote
Josse Posted April 23, 2008 Posted April 23, 2008 Jag gillade både Sin City & 300 för de var så snygga och hade tjusig koreografi. Men den här ser lite hattig ut och verkar inte alls lika läcker. Det är ju dock inte rättvist att döma den i ett så här tidigt skede. Enbart det faktum att Scarlett är med gör den ju till ett måste. 0 Quote
Munthe Posted April 24, 2008 Posted April 24, 2008 Jag tycker att det är helt rätt av Frank Miller att använda Frank Millers unika stil. 0 Quote
daarco Posted May 7, 2008 Posted May 7, 2008 Jag tycker det är skönt när "serietidnings filmer" görs med glimten i ögat. Alltså bildmässigt menat. Sin City och 300 är perfekta exempel på att filmare kan använda själva serien som storyboard. The Spirit verkar ju vara ännu en bra serie som bara väntat på att bli en bra film. Men både Sin City och 300 hade något som många andra fuilmer idag saknar: attityd. Vi kan bara hoppas att The Spirit inte blir en liten barnfilm som exempel denna hemska film: http://www.apple.com/trailers/disney/beverlyhillschihuahua/trailer_large.html 0 Quote
hampusforev Posted May 7, 2008 Posted May 7, 2008 Tyckte om Sin City men 300 är ju ett jävla skämt enligt mig. Får se hur den nya blir. Problemet med en sådan distinkt stil som Frank Miller har är att det lätt blir uttjatat. Sen är jag ju inget fan eller långt ifrån expert på hans filmer så han kanske har mer subtila stilgrepp. 0 Quote
Danell Posted May 7, 2008 Posted May 7, 2008 http://www.apple.com/trailers/disney/beverlyhillschihuahua/trailer_large.html Nej.... Nej! NEJ!!! nej nej nej! Man får inte göra sånna filmer! 0 Quote
GodeDoktorn Posted May 7, 2008 Posted May 7, 2008 Haha dom va ju söta ju Det kommer säkert treåringarna som går och kollar på den tycka också. Kosing, tänker Disney. 0 Quote
Recommended Posts