sjstrm Postad 4 april 2008 Postad 4 april 2008 Hej! är intresserad av alla klipp som har med andra världskriget att göra! det skall kunna gå att ladda hem, då jag är beroende av dessa klipp i en kommande projekt film! Är det någon som vet vart man kan ladda hem sådana klipp vore jag ytters tacksam! MVH! 0 Citera
sitting Postad 23 juni 2008 Postad 23 juni 2008 youtube är ju en riktig bra källa efter WWII film klipp, är det filmklipp som ofta spel och dukumentärer använder som du tänker på? skaffa realplayer och gå in på youtube och sök. med realplayer får du upp en liten download ruta i hörnet av filmen. klicka på den så drar programet ner filmen. dock sparar den filmen i flash. eftersom youtube kör med filmer med .swf format...tror jag. Dock vet jag inget om lagen att använda filmklipp som andra har gjort. GLHF ;) 0 Citera
Martin Öberg Postad 23 juni 2008 Postad 23 juni 2008 Jag skulle också behöva lite, men helst i lite större format. 0 Citera
jbergman Postad 23 juni 2008 Postad 23 juni 2008 Man kan ju alltid leta runt på http://www.archive.org och se om man hittar något. Där finns mycket som är fritt att använda. /Jakob 0 Citera
SweHanzon Postad 22 augusti 2008 Postad 22 augusti 2008 Hur är copyright-lagarna om man t.ex. plockar upp en DVD om andra världskriget och använder några klipp från den? (rippade för bästa kvalitet) 0 Citera
jonkanon Postad 23 augusti 2008 Postad 23 augusti 2008 Hur är copyright-lagarna om man t.ex. plockar upp en DVD om andra världskriget och använder några klipp från den? (rippade för bästa kvalitet) Så FET-Olagligt! 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.