Spiritual_Chaos Posted April 1, 2008 Posted April 1, 2008 Skall spela in film nu nästa vecka. Min slutproduktion på Molkoms Folkhögskola och historien "kräver" militärer/värnpliktiga. Vi trodde detta problem var fixat då en kille som jobbar åt försvaret skulle fixa x outfits, med hjälm, utrustning och allt. Nu sket det sig i sista sekunden och vi var rätt så oförberedda på detta. Så, någon som har några ideér om hur man kan lösa det? bara några dagar till inspelning så paniken byggs upp. 0 Quote
Dr_Strange_Love Posted April 1, 2008 Posted April 1, 2008 Jag har millitär hjälm till salu, tror att jag har runt tio stycken. http://youtube.com/watch?v=2vQ0jIN-7ws så ser de ut. hör av dig om du är intresserad. 0 Quote
Martin Öberg Posted April 5, 2008 Posted April 5, 2008 http://www.bbfab.se Där kan du köpa hjälmar för 50 spänn styck, och alla möjliga moderna krigskläder för en billig peng! 0 Quote
JRvideo Posted April 6, 2008 Posted April 6, 2008 Skall spela in film nu nästa vecka. Min slutproduktion på Molkoms Folkhögskola och historien "kräver" militärer/värnpliktiga. Vi trodde detta problem var fixat då en kille som jobbar åt försvaret skulle fixa x outfits, med hjälm, utrustning och allt. Nu sket det sig i sista sekunden och vi var rätt så oförberedda på detta. Så, någon som har några ideér om hur man kan lösa det? bara några dagar till inspelning så paniken byggs upp. Ta kontakt med hemvärnet eller närmaste förband, fråga om ni får låna grejer en dag eller två. För jag gissat att Er budget är 0 kronor. Annars om ni gör en komedi kan ni alltid ta träpinnar från skogen och skriva gevär på e.t.c. Eller såga ut en planka i profil som liknar en picka och skriva på. Blir lite repmånadskänsla över det hela. Men om det inte är en skämtfilm så blir det svårt. 0 Quote
Martin Öberg Posted April 6, 2008 Posted April 6, 2008 Det är inte en skämtfilm vad jag vet iallafall... 0 Quote
JRvideo Posted April 7, 2008 Posted April 7, 2008 Det är inte en skämtfilm vad jag vet iallafall... Okej, nä då går det nog inte :-) Men håll med om att det kunde varit kul :-) 0 Quote
Recommended Posts