Gå till innehåll

Få tag i militär kläder/outfits (akut) ?


Recommended Posts

Skall spela in film nu nästa vecka. Min slutproduktion på Molkoms Folkhögskola och historien "kräver" militärer/värnpliktiga.

 

Vi trodde detta problem var fixat då en kille som jobbar åt försvaret skulle fixa x outfits, med hjälm, utrustning och allt. Nu sket det sig i sista sekunden och vi var rätt så oförberedda på detta.

 

Så, någon som har några ideér om hur man kan lösa det? bara några dagar till inspelning så paniken byggs upp.

Länk till kommentar
Share on other sites

Skall spela in film nu nästa vecka. Min slutproduktion på Molkoms Folkhögskola och historien "kräver" militärer/värnpliktiga.

 

Vi trodde detta problem var fixat då en kille som jobbar åt försvaret skulle fixa x outfits, med hjälm, utrustning och allt. Nu sket det sig i sista sekunden och vi var rätt så oförberedda på detta.

 

Så, någon som har några ideér om hur man kan lösa det? bara några dagar till inspelning så paniken byggs upp.

 

 

Ta kontakt med hemvärnet eller närmaste förband, fråga om ni får låna grejer en dag eller två. För jag gissat att Er budget är 0 kronor.

 

Annars om ni gör en komedi kan ni alltid ta träpinnar från skogen och skriva gevär på e.t.c. Eller såga ut en planka i profil som liknar en picka och skriva på. Blir lite repmånadskänsla över det hela. Men om det inte är en skämtfilm så blir det svårt.

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...