Norbert Posted April 7, 2008 Posted April 7, 2008 Dagens Haha: Drömde att jag fick en varning på forumet för att ha skrivit "barbeque" i ett inlägg. Det hela slutade i ett krig mellan moderatorer och medlemmar :pMan kan nästan tro att du hänger här mer än mig... alldeles för mycket med andra ord. :D 0 Quote
Nicke_92 Posted April 7, 2008 Author Posted April 7, 2008 Man kan nästan tro att du hänger här mer än mig... alldeles för mycket med andra ord. :D jo kanske lite... har inget annat för mig antar jag ;) 0 Quote
vesslan Posted April 7, 2008 Posted April 7, 2008 Dagens haha: Jag har nyss fått glasögon och tror att jag tappat bort efter första dan. De är inte billiga :( 0 Quote
Nicke_92 Posted April 7, 2008 Author Posted April 7, 2008 Dagens haha: Jag har nyss fått glasögon och tror att jag tappat bort efter första dan. De är inte billiga :( Tragikomik! :D 0 Quote
vesslan Posted April 8, 2008 Posted April 8, 2008 Dagens haha: Jag har nyss fått glasögon och tror att jag tappat bort efter första dan. De är inte billiga :( Blev riktigt lättad när jag kollade in i skåpet idag och såg dom på hyllan. Ångesten är över :D 0 Quote
AbbeLabbe92 Posted April 8, 2008 Posted April 8, 2008 hade vikarie på tyskan som var dyslektiker. jag ska inte vara elak med det var intressant när han skrev på stora tavlan :/ 0 Quote
Nicke_92 Posted April 8, 2008 Author Posted April 8, 2008 hade vikarie på tyskan som var dyslektiker. jag ska inte vara elak med det var intressant när han skrev på stora tavlan :/ Haha ;) verkar skitkul! 0 Quote
AbbeLabbe92 Posted April 14, 2008 Posted April 14, 2008 Varför är bladlössen så små? De har stannat i växten. :p Abbe kom på en till som jag bara måste skriva här. Vad är skillnaden mellan erotik och perversitet? svar: Smek med en fjäder är erotik. Använd hela hönan är perverst! 0 Quote
Recommended Posts