Norbert Postad 7 april 2008 Postad 7 april 2008 Dagens Haha: Drömde att jag fick en varning på forumet för att ha skrivit "barbeque" i ett inlägg. Det hela slutade i ett krig mellan moderatorer och medlemmar :pMan kan nästan tro att du hänger här mer än mig... alldeles för mycket med andra ord. :D 0 Citera
Nicke_92 Postad 7 april 2008 Författare Postad 7 april 2008 Man kan nästan tro att du hänger här mer än mig... alldeles för mycket med andra ord. :D jo kanske lite... har inget annat för mig antar jag ;) 0 Citera
vesslan Postad 7 april 2008 Postad 7 april 2008 Dagens haha: Jag har nyss fått glasögon och tror att jag tappat bort efter första dan. De är inte billiga :( 0 Citera
Nicke_92 Postad 7 april 2008 Författare Postad 7 april 2008 Dagens haha: Jag har nyss fått glasögon och tror att jag tappat bort efter första dan. De är inte billiga :( Tragikomik! :D 0 Citera
vesslan Postad 8 april 2008 Postad 8 april 2008 Dagens haha: Jag har nyss fått glasögon och tror att jag tappat bort efter första dan. De är inte billiga :( Blev riktigt lättad när jag kollade in i skåpet idag och såg dom på hyllan. Ångesten är över :D 0 Citera
AbbeLabbe92 Postad 8 april 2008 Postad 8 april 2008 hade vikarie på tyskan som var dyslektiker. jag ska inte vara elak med det var intressant när han skrev på stora tavlan :/ 0 Citera
Nicke_92 Postad 8 april 2008 Författare Postad 8 april 2008 hade vikarie på tyskan som var dyslektiker. jag ska inte vara elak med det var intressant när han skrev på stora tavlan :/ Haha ;) verkar skitkul! 0 Citera
AbbeLabbe92 Postad 14 april 2008 Postad 14 april 2008 Varför är bladlössen så små? De har stannat i växten. :p Abbe kom på en till som jag bara måste skriva här. Vad är skillnaden mellan erotik och perversitet? svar: Smek med en fjäder är erotik. Använd hela hönan är perverst! 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.