Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Dark Forces är baserad på min novell Mörkrets makter som ingår i en trilogi.

Det finns tidpunkter i livet när vi är extra känsliga för de yttre krafter som omger oss. Ibland så erinrar det i en olustig förnimmelse just då ljuset släckts i rummet man befinner sig i. Eller känslan av att vara iakttagen vid badrumsspegeln när man borstar tänderna.

Är det spöken eller andar som övervakar oss när vår kraft är lägre och vi är mer känsliga och vaksamma för andra dimensioner?

Ibland så har jag känt denna otroliga närvaro i ett kolmörkt rum där något väsen ligger på lur och väntar på att anstorma fantasin.

Det blir så tyst i rummet att man börjar uppfånga ett svagt ljud som tillslut blir öronbedövande. Blixtstilla ligger kroppen helt orörlig och för en stund ett lovligt byte för mörkrets demoner.

Detta är en berättelse om demonerna som vakar i sovrummet, de röda ögonen i natten.

Speltid: 1:47 min

Genre: Thriller

Format: HD

Se trailern:

Postad
WOW!! grymt! hur fick ni till den coola berättarrösten?
http://www.acapela-group.com/text-to-speech-interactive-demo.html

Det är bara en demo, men är det någon som vet om man får använda mjukvaran till verk som man publicerar om man köper en licens? Just den brittiska Peter låter väldigt naturlig. Gjorde själv en liten film omkring den tidigare för skojs skull men vill inte publicera den då den är gjord med demoversionen.

On topic: Skön trailer. Jag fick också lite gammal b-skräckisvibbar. :)

Postad
http://www.acapela-group.com/text-to-speech-interactive-demo.html

Det är bara en demo, men är det någon som vet om man får använda mjukvaran till verk som man publicerar om man köper en licens? Just den brittiska Peter låter väldigt naturlig. Gjorde själv en liten film omkring den tidigare för skojs skull men vill inte publicera den då den är gjord med demoversionen.

On topic: Skön trailer. Jag fick också lite gammal b-skräckisvibbar. :)

Coolt program! skulle vara intresserad av inköp om man får använda det fritt som Norbert här pratar om! coolt!

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...