Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Jag vet inte vad de gör reklam för, men på TV visas just nu en reklam där 2-3 strumpor pratar med varandra - ungefär som när man stoppar in handen i en strumpa och, ni vet, formar en till en mun med stor näsa. Men jag stör mig något alldeles oändligt på en sak, nämligen att de är animerade. Varför? Hade de inte råd med riktiga strumpor? Tycker de att animerade strumpor skulle vara tuffare, eller snyggare?

Vet någon varför de är animerade? Har någon synpunkter på reklamen? :l

Postad

Jag har också funderat på det. Antagligen för att de tyckte att det var billigare att animera än att bygga upp dekor, ljussätta o.s.v. Eller helt enkelt för att de som fick uppdraget var bättre på att animera än att göra det på riktigt. Eller rent av att de ville ha ett animationsuppdrag i sin showreel. Man vet aldrig.

Postad

Vad härligt att någon annan reagerat på detta, jag har stört mig så innerligt på detta sedan reklamen kom någon gång för kanske ett år sedan!! störande! jag tror att det är för att de tycker det ser snyggare ut, de kanske tycker att en reklam med gamla strumpdockor skulle se lite oproffsigt ut, fan vet jag, men isåfall säger jag till dem "skippa strumpidén helt"

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...