palle Postad 29 juli 2004 Postad 29 juli 2004 tjena, ja är i behov av ett bra namn på en skateboardfilm... om nån har ett vettigt förslag vore ja ytterst tacksam...=) MVH 0 Citera
Twizz Postad 29 juli 2004 Postad 29 juli 2004 Vad är det för slags skatefilm? Är det bara skejting i den? 0 Citera
palle Postad 29 juli 2004 Författare Postad 29 juli 2004 jäää, skating å nåt enstaka stunt... ska säljas i butik så vore trevligt om den fick heta nåt trevligt som är lite lockande... peace 0 Citera
palle Postad 1 augusti 2004 Författare Postad 1 augusti 2004 Kom igen, de finns säkert nån som sitter å trycker på ett sjudundrans bra förslag... 0 Citera
ericohman Postad 1 augusti 2004 Postad 1 augusti 2004 ta bara nån kamerapryl och översätt på engelska så låter det både häftigt å nyskapande.. aperture, exposure, gate...osv ;) min skatefilm hette illusions och nu är det en i östersund som döper sin skate/snowfilm likadant.. utan att han visste att jag döpt min till illusions... om det är nåt sånt namn du letar så kan du ju sitta å klura i en ordbok http://www.de-interlaced.net 0 Citera
palle Postad 1 augusti 2004 Författare Postad 1 augusti 2004 1000 tack... där gav du mej en lysande idé... ska sätta mej å slå lite i en ordbok... men aperture lät annars lockande...=) himla fint... schysst! 0 Citera
Christopher Postad 1 augusti 2004 Postad 1 augusti 2004 döp den till monster trucks =) heter inte dom där grejjerna där hjulen sitter fast truckar? 0 Citera
Christian van Caine Postad 1 augusti 2004 Postad 1 augusti 2004 Varför inte kort & gott Curb? Pax Vobiscum! Christian 0 Citera
palle Postad 2 augusti 2004 Författare Postad 2 augusti 2004 tack för era svar... invänatr lite mer förslag... men återkommer med det officiella namnet om ett tag! 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.