rsh Postad 1 mars 2008 Postad 1 mars 2008 Hej! Jag letar efter 35mm adapters till en Canon HV-30 och en Canon XL2. Letus, Brevis sgPRO osv.. Finns det något svenskt företag som säljer? 0 Citera
Andreas Sjoeberg Postad 1 mars 2008 Postad 1 mars 2008 Varför inte köpa direkt från cinevate.com? Nu när dollarn ändå är så låg borde det väl vara billigare än och köpa från svenska återförsäljare (vilket jag inte har någon aning om det finns) 0 Citera
rsh Postad 1 mars 2008 Författare Postad 1 mars 2008 Varför inte köpa direkt från cinevate.com? Nu när dollarn ändå är så låg borde det väl vara billigare än och köpa från svenska återförsäljare (vilket jag inte har någon aning om det finns) Nej det verkar inte vara någon i hela sverige som säljer 35mm adapters. Man kan ju undra varför. Verkar ju finnas stort intresse för DOF. Jag vill inte importera själv. Föredrar att köpa direkt från svenska företag. Hoppas att det dyker upp något elegant tips här framöver. :) 0 Citera
D_Odell Postad 1 mars 2008 Postad 1 mars 2008 Det kommer det inte göra. Det är en så liten marknad. Du får helt enkelt sattsa på begagnad eller direkt från England (SGpro). 0 Citera
ODDNAME Postad 1 mars 2008 Postad 1 mars 2008 Eller bygga själv eller be någon bygga som du försökt med :) Har du tur och erbjuder rätt summa kanske någon känner sig manad =) 0 Citera
Limeingman Postad 4 april 2008 Postad 4 april 2008 Fick ett tips om en svensk importör av bl.a. Letus, http://www.reactorprod.com . 0 Citera
klas persson Postad 4 april 2008 Postad 4 april 2008 Jag vill inte importera själv. Varför inte då? Även om du behöver betala frakt, tull och svensk vansinnesmoms blir det billigare än vad någon svensk mellanhand skulle ge dig. Jag kan importera åt dig om du vill, med 25% pådrag för jobbet. :) 0 Citera
rsh Postad 4 april 2008 Författare Postad 4 april 2008 Varför inte då? Även om du behöver betala frakt, tull och svensk vansinnesmoms blir det billigare än vad någon svensk mellanhand skulle ge dig. Jag kan importera åt dig om du vill, med 25% pådrag för jobbet. :) Visst! Har du ett momsregistrerat företag så jag kan göra 25% avdrag och sen komma till dig om det är några problem, då har du en deal. :) 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.