Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
Är FrameForge 3D studio Ett bra program för storyboard? Jag gillar att rita men storyboards blir drygt i längden;)

Jag använder det för att det ser bättre ut än när jag ritar. Däremot tar det en hel del tid för att få det att se ut som man vill.

Postad
Jag använder det för att det ser bättre ut än när jag ritar. Däremot tar det en hel del tid för att få det att se ut som man vill.

Jag ritar som en kratta, men blev lugnare när jag såg att storyboardet till Polanskis The Seventh Gate såg precis lika amatörmässigt ut, jag antar att han ritade dem själv... men då får man också vänja sig vid att tala om för alla vad bilderna föreställer ;-) Har dock inte hittat ett prisvärt program där man på en *enkelt* sätt kan få hjälp med att rita simpla 2d storyboards.

• 1 månad senare...
Postad

Till alla er som skäms över era drawing-skillz... slå en kik på storyboardsen som spielberg ritar till sina filmer... det är inte vackert det inte... men han tycks klara sig bra ändå;)

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...