Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

hej, jag skulle hjälpa en kille på MSN med att få hans muskler att växa och bli större när han lyfter tyngder, jag har försökt göra det via After Effects genom att bland annat lägga till muskler från stillbilder eller rita till muskler och har haft väldigt blandade resultat. Jag har även testat att köra motiont tracking på klippet och greja med liquify men resultatet har inte varit givande. Undrar bara om någon här på forumet har någon idé om hur jag ska göra.

Klippet är ju filmat med ett ställ om ni undrar det.

Postad

Lol, hm... ofta att man gör det dära (syftar på ovanstående inlägg av TheCircus).

Har dock bara tillgänglighet till ett klipp, annars var nog Morphning ingen dum idé, får väll leka CG expert annars :P, fast det kmr ju gå åt helvete.

Postad

haha...ja mitt inlägg ska tas med humor! :)

Allvarligt talat så tror jag att en "lätt" morphning samt kreativt kameraarbete kommer att fungera alldeles utmärkt!

Man kanske göra så att man ser hur musklerna på din kompis, växer när han lyfter vikter, i en skuggavbildning på något sätt. Bara en tanke. ;)

Lycka till!

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...