DDeridex Postad 7 februari 2008 Postad 7 februari 2008 Tjo! Min stillbildskamera har varit inne på reparation och när jag nu äntligen fått tillbaka den kände jag mig lite konstnärlig. Någon som kan klura ut vad jag använt som motiv till bifogad bild? 0 Citera
DDeridex Postad 7 februari 2008 Författare Postad 7 februari 2008 Fasiken, jag borde ha anat att det finns för många Colamissbrukare här för att det skulle bli svårt att klura ut. Men visst blev det en annorlunda bild? Allt jag gjorde efter tagen bild var att leka lite med levels för att få effekten som syns. Jag får hitta på något svårare till nästa gång ;) 0 Citera
DDeridex Postad 7 februari 2008 Författare Postad 7 februari 2008 Denna bild är antagligen inte svårare. Den är väldigt lite redigerad men bilden är tagen i ljuset av en ficklampa tillsammans med en indirekt blixt. 0 Citera
jmalmsten Postad 8 februari 2008 Postad 8 februari 2008 ok, bara för att få igång gissningen... Hårstrå, doppad i honung... extrem makro... mot svart sammet... ehhh... 24mm nikon 1982 års Z2, 23-88 zoom... no? 0 Citera
Anhool Postad 8 februari 2008 Postad 8 februari 2008 Sugrör? Tror den där var lite för svår faktiskt. 0 Citera
Nicke_92 Postad 8 februari 2008 Postad 8 februari 2008 Kom igen, vad som helst kan se ut så där... 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.