MrErik Postad 1 februari 2008 Postad 1 februari 2008 Vad har dom för filmkamera när dom filmar kustbevakarna? Jag skulle villha en sån tycker den filmar mycket bra kvalite, snygg färg återgivning och den filmar bra i mörker. 0 Citera
Pace Postad 1 februari 2008 Postad 1 februari 2008 Flyttad från Filmcafét. Kustbevakarna är för övrigt plåtad på video, inte film. 0 Citera
MrErik Postad 1 februari 2008 Författare Postad 1 februari 2008 Flyttad från Filmcafét. Kustbevakarna är för övrigt plåtad på video, inte film. Det är ju så rörigt vad ska jag lägga den då? 0 Citera
Film smurfen Postad 2 februari 2008 Postad 2 februari 2008 I forumkategorin "Videokameror" kanske. :p Till att börja med, hur mkt hade du tänkt lägga på en kamera? 0 Citera
thesnowboarders Postad 2 februari 2008 Postad 2 februari 2008 Vad har dom för filmkamera när dom filmar kustbevakarna? Jag skulle villha en sån tycker den filmar mycket bra kvalite, snygg färg återgivning och den filmar bra i mörker. Rätta mig någon om jag har fel, men jag tror att dem brukar skjuta med en Sony pd 170p, eftersom jag såg i ett avsnitt att dem råkade filma en annan kameraman som höll i en sådan. Men kanske var just då, tror dem annars använder någon Axel kamera? /Oscar 0 Citera
DDeridex Postad 3 februari 2008 Postad 3 februari 2008 Ber om ursäkt om jag går OT men att filma snyggt i en så rörig miljö kräver väldigt mycket av den som står bakom kameran, mindre av kameran själv. Det skulle inte se särskilt snyggt ut om jag filmade som vill ha allt stadigt och förutsägbart.. Jag tror tom att rätt person kan få en gammal DX100 att göra underverk i denna miljö. Det är inte bildkvalité som räknas det krävs en sjukt vaken person bakom kameran för att få till det. Jag önskar att jag var en sådan person. 0 Citera
Blue Chip Postad 3 februari 2008 Postad 3 februari 2008 Rätta mig någon om jag har fel, men jag tror att dem brukar skjuta med en Sony pd 170p, eftersom jag såg i ett avsnitt att dem råkade filma en annan kameraman som höll i en sådan. Men kanske var just då, tror dem annars använder någon Axel kamera? /Oscar Högst troligt då jag stötte ihop med en kameraman som höll på att filma inslagbilder till "Det Okända" med en sådan. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.