thesnowboarders Postad 18 januari 2008 Postad 18 januari 2008 Jag har nu redigerat klart en film på ungefär 170mb. Eftersom Youtube tar ner på kvalitén och har en max gräns på 100mb så uteslöt jag det. Sen så tar google.video ner kvalitén jätte mycket så den sidan sket sig också. Så nu försöker jag ladda upp min film på vimeo, och dem säger att dem ska skicka mig ett mail, men det kommer aldrig något mail. Har bet att få mail till två olika adresser 7ggr. Vad kan detta bero på? Har någon förslag på någon annan uppladdningssida? /oscar 0 Citera
StenR Postad 18 januari 2008 Postad 18 januari 2008 Vimeo funkar utmärkt för mig, mycket bättre kvalitet som du säger. Har du kollat så att deras svarsmail inte hamnat bland skräpposten, sånt händer... 0 Citera
thesnowboarders Postad 19 januari 2008 Författare Postad 19 januari 2008 Vimeo funkar utmärkt för mig, mycket bättre kvalitet som du säger. Har du kollat så att deras svarsmail inte hamnat bland skräpposten, sånt händer... Ja det har jag, kollat i utkast och skräpkorgen på två olika mail adresser. Ska nu testa från en laptop och se om jag får mailet, återkommer sen för resultatet. /Oscar 0 Citera
Mega99 Postad 19 januari 2008 Postad 19 januari 2008 Ja det har jag, kollat i utkast och skräpkorgen på två olika mail adresser. Ska nu testa från en laptop och se om jag får mailet, återkommer sen för resultatet. /Oscar Deras mail kan ta ett tag, för mig dröjde det ett par timmar. 0 Citera
nyborjare Postad 14 juli 2008 Postad 14 juli 2008 Jag hoppas att min fråga hamnar rätt här.. har försökt att söka en lämplig tråd, men är det fel får ni väl flytta mig... Jag undrar hur lång tid "konverteringen" tar när man laddar upp till 30 minuteVimeo. Det verkar ta en hel evighet. Och det står, när jag går till min videosida, att jag står på kö för konvertering, inom 30 minuter. Bara det att det har stått så de senaste två timmarna... Vad är detta? Hur lång tid ska det ta? Verkar ju hopplöst om det ska vara så här krångligt och segt att ladda upp... Nu har jag fått ett mejl att filmen finns online. Men när jag kollar, så står det fortfarande att jag står i kö för konvertering inom 30 minuter... Vad är detta? 0 Citera
Martin Öberg Postad 14 juli 2008 Postad 14 juli 2008 Jag hoppas att min fråga hamnar rätt här.. har försökt att söka en lämplig tråd, men är det fel får ni väl flytta mig... Jag undrar hur lång tid "konverteringen" tar när man laddar upp till 30 minuteVimeo. Det verkar ta en hel evighet. Och det står, när jag går till min videosida, att jag står på kö för konvertering, inom 30 minuter. Bara det att det har stått så de senaste två timmarna... Vad är detta? Hur lång tid ska det ta? Verkar ju hopplöst om det ska vara så här krångligt och segt att ladda upp... Nu har jag fått ett mejl att filmen finns online. Men när jag kollar, så står det fortfarande att jag står i kö för konvertering inom 30 minuter... Vad är detta? Kör en egen hemsida, slipper allt sånt problem :) 0 Citera
nyborjare Postad 14 juli 2008 Postad 14 juli 2008 Kikade på din hemsida. Gud vilka fina bilder! Mitt fotohjärta jublar när jag ser dem. :) Önskar jag vore så duktig! 0 Citera
Martin Öberg Postad 15 juli 2008 Postad 15 juli 2008 Kikade på din hemsida. Gud vilka fina bilder! Mitt fotohjärta jublar när jag ser dem. :) Önskar jag vore så duktig! Det var roligt att höra :) 0 Citera
nyborjare Postad 16 juli 2008 Postad 16 juli 2008 Det var roligt att höra :) Läste i din tråd du länkar till att du dessutom bara är 16 år? Vilken talang! :) Kul!! 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.