Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Jag har nu redigerat klart en film på ungefär 170mb. Eftersom Youtube tar ner på kvalitén och har en max gräns på 100mb så uteslöt jag det. Sen så tar google.video ner kvalitén jätte mycket så den sidan sket sig också. Så nu försöker jag ladda upp min film på vimeo, och dem säger att dem ska skicka mig ett mail, men det kommer aldrig något mail. Har bet att få mail till två olika adresser 7ggr. Vad kan detta bero på? Har någon förslag på någon annan uppladdningssida?

/oscar

Postad

Vimeo funkar utmärkt för mig, mycket bättre kvalitet som du säger. Har du kollat så att deras svarsmail inte hamnat bland skräpposten, sånt händer...

Postad
Vimeo funkar utmärkt för mig, mycket bättre kvalitet som du säger. Har du kollat så att deras svarsmail inte hamnat bland skräpposten, sånt händer...

Ja det har jag, kollat i utkast och skräpkorgen på två olika mail adresser. Ska nu testa från en laptop och se om jag får mailet, återkommer sen för resultatet.

/Oscar

Postad
Ja det har jag, kollat i utkast och skräpkorgen på två olika mail adresser. Ska nu testa från en laptop och se om jag får mailet, återkommer sen för resultatet.

/Oscar

Deras mail kan ta ett tag, för mig dröjde det ett par timmar.

• 5 månader senare...
Postad

Jag hoppas att min fråga hamnar rätt här.. har försökt att söka en lämplig tråd, men är det fel får ni väl flytta mig...

Jag undrar hur lång tid "konverteringen" tar när man laddar upp till 30 minuteVimeo. Det verkar ta en hel evighet. Och det står, när jag går till min videosida, att jag står på kö för konvertering, inom 30 minuter. Bara det att det har stått så de senaste två timmarna...

Vad är detta? Hur lång tid ska det ta? Verkar ju hopplöst om det ska vara så här krångligt och segt att ladda upp...

Nu har jag fått ett mejl att filmen finns online. Men när jag kollar, så står det fortfarande att jag står i kö för konvertering inom 30 minuter... Vad är detta?

Postad
Jag hoppas att min fråga hamnar rätt här.. har försökt att söka en lämplig tråd, men är det fel får ni väl flytta mig...

Jag undrar hur lång tid "konverteringen" tar när man laddar upp till 30 minuteVimeo. Det verkar ta en hel evighet. Och det står, när jag går till min videosida, att jag står på kö för konvertering, inom 30 minuter. Bara det att det har stått så de senaste två timmarna...

Vad är detta? Hur lång tid ska det ta? Verkar ju hopplöst om det ska vara så här krångligt och segt att ladda upp...

Nu har jag fått ett mejl att filmen finns online. Men när jag kollar, så står det fortfarande att jag står i kö för konvertering inom 30 minuter... Vad är detta?

Kör en egen hemsida, slipper allt sånt problem :)

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...