Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Lite mer stressad stämningshöjande musik skulle ni haft i action-delen, annars är det grymt bra! knarklangaren i rosa skjorta och kavaj skulle haft lite mer hispig och paranoid stil och gärna rejäl stockholmstdialekt, det hade passat bättre. Haha grymt roliga eftertexter ;) jag säger som föregående talare "Good work!" keep it up!

Postad

Fint. Jag skulle nog klippt lite snabbare, mer intensivt. Det ger en mer stressad och häftig upplevelse. Gärna ett skrik eller två när biffen blir skjuten i magen. Mycket bra annars.

Postad

Ni skulle definitivt behövt ett kamerastativ i många av scenerna, för mkt skak där. Sen lite mer reaktion från de som blir skjutna skulle inte vara fel. Tror hur hårt man än är så gör det nog jädrigt ont att att bli skjuten i magen. Snabbare klipp som sagts innan. Men framförallt bättre taiming, vissa skjutsener va väldigt bra taimade, medan andra va förkastliga.

Postad

Kameran är samsung som härstammar från krita-perioden. Stativ hade vi faktiskt, men ett ben visade sig vara trasigt, så vi fick klara oss utan så gott det gick :)

Postad

skulle bara vilja påpeka att titlen du har givit till denna tråd som lyder "No smoke without a fire" antar jag du menar den engelska versionen av ordspråket ingen rök utan eld men vad jag vet ska det vara "were thers smoke theres fire" om man talar korekt

B.T.W. hur gjorde du blodet? eget recept eller köppt

• 3 veckor senare...

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...