darko Posted July 9, 2004 Share Posted July 9, 2004 det har snackats mycket om diverse program som man kan använda sig av. jag har inte testat några av dessa, men det ser ut som att det bara finns på engelska. har jag rätt? eller finns det någon språkmall till final draft som man kan hämta hem? förresten, höll inte några här inne på med att fixa ett svenskt program? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
monic Posted July 10, 2004 Share Posted July 10, 2004 Final Draft finns på franska också! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
John Posted July 12, 2004 Share Posted July 12, 2004 Jag använder mig av movie magic screenwriter, (Vilket jag tycker är ett riktigt bra program) Till det finns det i alla fall Svensk rättstavning. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
darko Posted July 12, 2004 Author Share Posted July 12, 2004 men scenrubriker och sånt är på engelska? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
John Posted July 17, 2004 Share Posted July 17, 2004 Ja, men det går att ändra så att du får dag istälet för day och Natt i stället för Night tex. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wallin Posted July 18, 2004 Share Posted July 18, 2004 cool vart köper man magic-programmet? är trött på att skriva i word. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
John Posted July 23, 2004 Share Posted July 23, 2004 Man kan köpa det på nättet, men det är inte så jätte biligt. Sen kan man ju vara en fuling och ladda ner den från såna hemska platser som dc++ men det är inte att rekomendera;) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts