Nicke_92 Postad 8 januari 2008 Postad 8 januari 2008 Skitfina animationer får mig att tänka på hammerfalls videos! fyfan vilken skön låt! grymt cool! *APPLAUSE* 0 Citera
janneck Postad 9 januari 2008 Författare Postad 9 januari 2008 Hammerfall! .. Å nej .. nu ångrar jag att jag gjorde den .. =) .. he he . Tack! Kul att du gillar den! 0 Citera
Octavianus Postad 9 januari 2008 Postad 9 januari 2008 snyggt gjort. Bra jobbat, vilket program använder du? 0 Citera
Nicke_92 Postad 9 januari 2008 Postad 9 januari 2008 Hammerfall! .. Å nej .. nu ångrar jag att jag gjorde den .. =) .. he he . Hamerfall är grymma! :o 0 Citera
V_IEES Postad 9 januari 2008 Postad 9 januari 2008 Häftig video... Några ställen där det bara var ljus utan att jag förstod om ljuset skulle vara något speciellt (te.x 00:32 - 00:35.) Annars väldigt snygga effekter. Bra gjort helt enkelt. 0 Citera
janneck Postad 10 januari 2008 Författare Postad 10 januari 2008 Det är de människor som blir träffade av tryckvågen som flyger iväg.-. Dock gör inte youtube videon rättvis.. Men alla vet ju hur youtube fungerar=) 0 Citera
Fagerhultarn Postad 10 januari 2008 Postad 10 januari 2008 Väldigt bra video....vilket program använde du för planeterna i början? Med ljuseffekterna...är de trapcode shine du har använt dig av då elle ? Nånting jag tycker du borde tänka på är mer filmningen. Skulle vilja se fler olika klipp, det blir rätt tråkigt med klippet från sidan som dyker upp av 5:e sekund typ. Kanske filmat en band medlem i taget och några närbilder. Det hade fått lite mer variation i videon. Annars var de bra jobbat. Du kan inte lägga upp den så att man kan få slippa youtube komprimeringen? 0 Citera
Nicke_92 Postad 10 januari 2008 Postad 10 januari 2008 förresten, liten notis, lite för mycket motionblur/lightray effekter... doch gillar jag också att överanvända den, men tänk på det. 0 Citera
janneck Postad 11 januari 2008 Författare Postad 11 januari 2008 förresten, liten notis, lite för mycket motionblur/lightray effekter... doch gillar jag också att överanvända den, men tänk på det. Tycker du ja! .. Inget fel i att jag vill ha så mycket. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.