Nicke_92 Postad 16 december 2007 Postad 16 december 2007 Denna film släpps i samband av öppningen av våran något försenade sida,http://www.freewebs.com/studiosofiees,restrerande snacktuelltfilmer kommer släppas på sidan lite då och då beroende på tid och intresse och är, precis som "ett liverepotage går snett" en skämtsamt nyhetsprogram, dock inte taget på något sätt därifrån, eftersom vi gjorde filmen för ett långt tag sedan nu. Njut av filmen, kommentera gärna, och besök gärna våran hemsida, God Jul! http://img209.imagevenue.com/loc253/th_34950_vlcsnap-235111_122_253lo.JPGhttp://img130.imagevenue.com/loc459/th_34955_vlcsnap-236106_122_459lo.JPGhttp://img199.imagevenue.com/loc528/th_34958_vlcsnap-236271_122_528lo.JPGhttp://img44.imagevenue.com/loc825/th_34963_vlcsnap-237563_122_825lo.JPG p.s nyheterna kan vara något inaktuella p.g.a att sidan blev försenad. d.s p.s 2 Jag tar inte ansvar för min frisyr i klippet när vi blir intevjuade ( ja jag är den med blont hår) jag har klippt mig ny, och frisyren blev sådär för att jag hade bakåtslickat med ton av hårgelé innan och inte orkade fixa tillbaka frisyren. d.s 0 Citera
stängerniredan Postad 16 december 2007 Postad 16 december 2007 Ljuuus!!! Det ser ut som nyhetsuppläsaren sitter och läser i en nedsläkt städskrubb.:) 0 Citera
Nicke_92 Postad 16 december 2007 Författare Postad 16 december 2007 Ljuuus!!! Det ser ut som nyhetsuppläsaren sitter och läser i en nedsläkt städskrubb.:) Jag vet, vi ljusade upp det i efterhand, det var mörkt ute och vi hade inte så bra ljuskällor, tack för kommentaren, utveckla gärna med mera saker om det övriga i filmen. 0 Citera
jernby film Postad 16 december 2007 Postad 16 december 2007 Lite ovanligt med nyhetshumor av det här slaget. Bra jobbat. Lite mörkt med nyhetsuppläsaren som sagt. Annars var han nog i rätt ålder för nyheter. Kul kommentarer. Blandning med flaggor/bilder, musik, gjorde ni bra ;) /nils 0 Citera
Nicke_92 Postad 16 december 2007 Författare Postad 16 december 2007 Lite ovanligt med nyhetshumor av det här slaget. Bra jobbat. Lite mörkt med nyhetsuppläsaren som sagt. Annars var han nog i rätt ålder för nyheter. Kul kommentarer. Blandning med flaggor/bilder, musik, gjorde ni bra ;) /nils Tack så mycket :) kul att du tog dig tid att titta på filmen :) 0 Citera
Octavianus Postad 16 december 2007 Postad 16 december 2007 jobba även mer med speakerljudet, och ljudet i allmänhet. Klart kostar väll lite att köpa en mic, men tror ni finner det värt det när ni märker resultatet, 0 Citera
Nicke_92 Postad 17 december 2007 Författare Postad 17 december 2007 jobba även mer med speakerljudet, och ljudet i allmänhet. Klart kostar väll lite att köpa en mic, men tror ni finner det värt det när ni märker resultatet, tackar för kommentaren, får se hur det blir på den punkten. 0 Citera
Nicke_92 Postad 17 december 2007 Författare Postad 17 december 2007 Ge gärna fler kommentarer gott folk, det uppskattas :) 0 Citera
Mega99 Postad 17 december 2007 Postad 17 december 2007 LJUUUUUUUUUS! Som sagt :P Och använd hellre era vanliga röster, de där tillgjorda nyhetsrösterna låter lite sådär konstigt. 0 Citera
Nicke_92 Postad 17 december 2007 Författare Postad 17 december 2007 LJUUUUUUUUUS! Som sagt :P Och använd hellre era vanliga röster, de där tillgjorda nyhetsrösterna låter lite sådär konstigt. Sven Svenssons röst är ju ett skämt om hur nyhetsuppläsare pratar, den snabba rösten i bildrepotaget är ju lite skämtsamt lik en gammal informationsfilm. o.s.v folk har ju redan påpekat ljuset, och jag har sagt varför ljuset var som det var så det känns onödigt att skriva det igen. Tack för kommentaren. 0 Citera
Nicke_92 Postad 18 december 2007 Författare Postad 18 december 2007 Tack för kommentarerna, ge gärna flera :) 0 Citera
Mega99 Postad 18 december 2007 Postad 18 december 2007 Jag skulle klämt ut mig iallafall lite konstruktiv kritik men själva filmen är liten tunn, så det är svårt. Ljuset som du sa, hade redan nämts så det kanske var lite dumt att ta upp det igen, ville bara se till så du fattat ;) Ah! Tänker håret av mig för att komma på något att säga, men det faktum att nyhetsuppläsaren ser ut att sitta i en mörk städskrubb har ju också redan nämts :P Äsch, räcker väl med att jag säger att filmen var hyfsad men behöver förbättras? 0 Citera
Nicke_92 Postad 18 december 2007 Författare Postad 18 december 2007 Jag skulle klämt ut mig iallafall lite konstruktiv kritik men själva filmen är liten tunn, så det är svårt. Ljuset som du sa, hade redan nämts så det kanske var lite dumt att ta upp det igen, ville bara se till så du fattat ;) Ah! Tänker håret av mig för att komma på något att säga, men det faktum att nyhetsuppläsaren ser ut att sitta i en mörk städskrubb har ju också redan nämts :P Äsch, räcker väl med att jag säger att filmen var hyfsad men behöver förbättras? Jodå, tack för att du verkligen försöker komma på något, men kommer du inte på något så är det väl så, vad tyckte du om tex: jordgloben, skämten i allmänhet, vinjetten? :D Tack återigen för kommentaren, alla kommentarer uppskattas :) 0 Citera
Mega99 Postad 18 december 2007 Postad 18 december 2007 Jodå, tack för att du verkligen försöker komma på något, men kommer du inte på något så är det väl så, vad tyckte du om tex: jordgloben, skämten i allmänhet, vinjetten? :D Tack återigen för kommentaren, alla kommentarer uppskattas :) Jaha ;) Skämten var så dåliga att jag inte tyckte de var värda att nämna (Ta inte illa upp), men jordgloben var snygg ^^ Du behöver djupare skämt, och tillsammans med bättre belysning och kanske lite pålagt skratt blir det nog bra. 0 Citera
Nicke_92 Postad 18 december 2007 Författare Postad 18 december 2007 Jaha ;) Skämten var så dåliga att jag inte tyckte de var värda att nämna (Ta inte illa upp), men jordgloben var snygg ^^ Du behöver djupare skämt, och tillsammans med bättre belysning och kanske lite pålagt skratt blir det nog bra. Jag hatar pålagda skratt!! vad gäller skämten så är det svårt att inte ta illa upp :O jordgloben tackar jag för, det är en filmad jordglob med lite effekter :) tack för kommentaren! 0 Citera
Mega99 Postad 18 december 2007 Postad 18 december 2007 Jag hatar pålagda skratt!! vad gäller skämten så är det svårt att inte ta illa upp :O jordgloben tackar jag för, det är en filmad jordglob med lite effekter :) tack för kommentaren! Jag vet att det är svårt att inte ta illa upp över skämten, därför la jag till "Ta inte illa upp" :P Pålagt skratt funkar, tänker man efter verkar det skit men det funkar - Ta Saturday Night Live som exempel :) (Skämten var så platta och tunna, försök ge dem lite mer betydelse och innehåll, ni vill väl ha riktiga skratt och inte bara artighetsfnissningar? :P) 0 Citera
Nicke_92 Postad 20 december 2007 Författare Postad 20 december 2007 Jag vet att det är svårt att inte ta illa upp över skämten, därför la jag till "Ta inte illa upp" :P Pålagt skratt funkar, tänker man efter verkar det skit men det funkar - Ta Saturday Night Live som exempel :) (Skämten var så platta och tunna, försök ge dem lite mer betydelse och innehåll, ni vill väl ha riktiga skratt och inte bara artighetsfnissningar? :P) jag blir sur på inspelade skratt :P 0 Citera
Mega99 Postad 20 december 2007 Postad 20 december 2007 jag blir sur på inspelade skratt :P Jag tycker dåliga skämt låter bättre med inspelade skratt ^^ 0 Citera
Nicke_92 Postad 20 december 2007 Författare Postad 20 december 2007 Jag tycker dåliga skämt låter bättre med inspelade skratt ^^ alla har vi olika åsikter ;) 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.