Gäst medmänsklig Postad 8 december 2007 Postad 8 december 2007 Redigerat med anledning av Voodoo Film forums regler 4 §. Synpunkter angående detta beslut, ta kontakt med administratören. Spam. Mvh Pace Administratör, Voodoo Film forum
Rabies Postad 8 december 2007 Postad 8 december 2007 Woho jag har precis upptäckt att man kan spamma forum, det som alla andra gjorde 1996
Anhool Postad 8 december 2007 Postad 8 december 2007 Det finns roliga troll och mindre roliga troll... Pace; plx ban!!11one1
jmalmsten Postad 8 december 2007 Postad 8 december 2007 Efter att ha kollat igenom Medmänskligs inläggs-historik måste jag ju ta tillbaka... Det här ligger under Nemo's karaktärs-nivå... måste vara en utomstående... Sorry Nemo att jag misstänkte dig av ren rutin... Voodoofilms banning utnyttjas ytterst sällan men här vete fan om det inte är just vad användaren är ute efter... Som anhool sade...
Team_fagott Postad 9 december 2007 Postad 9 december 2007 Woho jag har precis upptäckt att man kan spamma forum, det som alla andra gjorde 1996 Då var ju inte trådskaparen född.
Recommended Posts