Erik Fagerholm Postad 8 december 2007 Postad 8 december 2007 Här bilder av en liten gullig sak, som jag och ett gäng spanjorer mötte ute i skogen. Som filmare gäller det hålla reda på fötterna. För den är giftigast i världen. God Jul Erik Fagerholm 0 Citera
Djin Postad 11 december 2007 Postad 11 december 2007 Skulle väldigt gärna höra din engelska nicke. ;) 0 Citera
Tomtebo Postad 12 december 2007 Postad 12 december 2007 tyckte de lät helt okej. Jag menar, en engelsman lär sig aldrig prata perfekt svenska. och en svensk kanske inte lär sig prata perfekt engelska. då man har en dialekt osv. 0 Citera
Nicke_92 Postad 12 december 2007 Postad 12 december 2007 Skulle väldigt gärna höra din engelska nicke. ;) Jag vet inte om jag är bättre eller sämre, men jag har aldrig utgett mig för att vara bra på det, även om "Erik fagerholm" inte heller gjort det så påpekade jag bara att han borde bättra på sin engelska, det lät bitvis bra, men ibland var uttalet kasst. det jag syftar på är att det låter för svenskt "kakamega rainforest" det är bra uttal och även "Is" men sen kommer " Ööh päradajs får snejklavvers" det var inte lika bra, det borde låta mer "is ah päradays får sneyklavörs" lite konstig förklaring, men uttala båda precis som det borde uttalas på svenska så hör ni skillnaden. Rösten i övrigt var dock rätt bra, tydligt och klar. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.