Gå till innehåll

för stor film


auric

Recommended Posts

Jag har gjort en vanlig musikvideo på knappt tre minuter och vill lägga upp den på youtube, my space o.s.v. men problemet är att den är för stor! 6Mb hur kan jag göra för att försämra kvaliten för att få den mindre? ett program jag använder är Pinaccle studio 10

Länk till kommentar
Share on other sites

Jag har gjort en vanlig musikvideo på knappt tre minuter och vill lägga upp den på youtube, my space o.s.v. men problemet är att den är för stor! 6Mb hur kan jag göra för att försämra kvaliten för att få den mindre?et program jag använder är Pinaccle studio 10

använd en "video cleaner" av någon sort, då komprimerar du videon, det funkar bra

Länk till kommentar
Share on other sites

Vad fasiken har videon med musiken att göra. Dessutom har du stulit både musik och film. Riktigt uselt och borde bli bannat både från forumet och youtube.

 

Jag har själv använt stulen musik men då har jag åtminstonde fixat mitt eget bildmaterial. Dessutom är det jag stulit bara varit avsett för vänner, jag finns inte på exempelvis youtube.

Länk till kommentar
Share on other sites

Vad fasiken har videon med musiken att göra. Dessutom har du stulit både musik och film. Riktigt uselt och borde bli bannat både från forumet och youtube.

 

Jag har själv använt stulen musik men då har jag åtminstonde fixat mitt eget bildmaterial. Dessutom är det jag stulit bara varit avsett för vänner, jag finns inte på exempelvis youtube.

detta var bara en kladd för jag inte hadde något annat för mig jag ska lägga in en av eget material så får du se

Länk till kommentar
Share on other sites

  • 3 veckor senare...

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...