jmalmsten Postad 19 november 2007 Postad 19 november 2007 Här sitter man och tittar på youtube och börjar klicka på länkar som det står "old commercials" kommer vidare på "creepy commercials" och nu senast kom jag in på nått som hette "very creepy, disturbing children's cartoon, banned from TV" Ni kan ju förstå att jag klickade...;) :o fem minuter senare... :q ... Nu en rak och öppen fråga på vidaste arm... Vad i helvete är det där för något??? Och framför allt... var kan jag få tag i den??? i början nämns något om "wellcome to the mysterious stranger"... kollade upp det på imdb och fann detta... A young printer's apprentice imagines himself back in the days of Guttenberg, helping him to print the Bible. The next thing he knows he has conjured up a young spirit from the future who casts spells over striking printers and causes general mischief. Written by frankfob2@yahoo.com http://www.imdb.com/title/tt0084374/plotsummary Just det verkar vara ett villospår... Någon som har en ledtråd? 0 Citera
_nemo_ Postad 19 november 2007 Postad 19 november 2007 Sjukt bra, haha. Den här är det Här kan du köpa den 0 Citera
jmalmsten Postad 19 november 2007 Författare Postad 19 november 2007 heh... hinner inte mer än starta tråden så testar jag att skriva in "mark twain" i imdb och fick upp rätt film... tack ändå nemo... men axel music... hmmm... ja... det verkar ju onekligen som ett köp jag borde göra ändå...:) 0 Citera
_nemo_ Postad 19 november 2007 Postad 19 november 2007 men axel music... hmmm... ja... det verkar ju onekligen som ett köp jag borde göra ändå...:) Om du är osäker på axelmusic så kan jag säga att jag köpt mycket film därifrån och det funkar helt utan problem. Om det nu var det du menade med ditt hmmm =) 0 Citera
Eraserhead Postad 20 november 2007 Postad 20 november 2007 Den var jäkligt cool. Annorlunda =) Jag har också handlat massor från axelmusic. Kanonpriser på framförallt boxor å sånt. Snabba leveranser har det vart för mig. 0 Citera
Sommarkatze Postad 20 november 2007 Postad 20 november 2007 Den där vart inte cool, Den vart bara sjukt sjukt läskig XD okejråh, lite cool va den, :P 0 Citera
Miss_Emma Postad 20 november 2007 Postad 20 november 2007 Jag vågar nästan inte vara ensam hemma nu....tur att en kompis kommer förbi....då kan jag slappna av ett tag. Hua mig...undrar hur barn skulle reagera på det där. 0 Citera
Tomtebo Postad 21 november 2007 Postad 21 november 2007 Kan inte sova, kan inte gå utanför dörren längre.... Hjälp.... 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.