Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Här sitter man och tittar på youtube och börjar klicka på länkar som det står "old commercials" kommer vidare på "creepy commercials" och nu senast kom jag in på nått som hette "very creepy, disturbing children's cartoon, banned from TV"

Ni kan ju förstå att jag klickade...;)

:o

fem minuter senare...

:q

...

Nu en rak och öppen fråga på vidaste arm... Vad i helvete är det där för något??? Och framför allt... var kan jag få tag i den???

i början nämns något om "wellcome to the mysterious stranger"... kollade upp det på imdb och fann detta...

A young printer's apprentice imagines himself back in the days of Guttenberg, helping him to print the Bible. The next thing he knows he has conjured up a young spirit from the future who casts spells over striking printers and causes general mischief. Written by frankfob2@yahoo.com

http://www.imdb.com/title/tt0084374/plotsummary

Just det verkar vara ett villospår...

Någon som har en ledtråd?

Postad

heh... hinner inte mer än starta tråden så testar jag att skriva in "mark twain" i imdb och fick upp rätt film... tack ändå nemo...

men axel music... hmmm... ja... det verkar ju onekligen som ett köp jag borde göra ändå...:)

Postad
men axel music... hmmm... ja... det verkar ju onekligen som ett köp jag borde göra ändå...:)

Om du är osäker på axelmusic så kan jag säga att jag köpt mycket film därifrån och det funkar helt utan problem. Om det nu var det du menade med ditt hmmm =)

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...