sari Postad 17 november 2007 Postad 17 november 2007 Hej Jag har jobbat med Pinnacle 9 , 10 och 11. Jag har kollat på adobe premier elemnts också men tycker att det finns inte stora skilnader i funktioner (kanske pinnacle lite bätre). Vad tycker ni? 0 Citera
Team_fagott Postad 17 november 2007 Postad 17 november 2007 ehhehe.. Hundbajs eller hallontårta? Skaffa Premiere elements. Du kommer inte att vilja titta på Pinacle igen. premiere elemnets 1 är bättre än pincale 11.. 0 Citera
arvid Postad 17 november 2007 Postad 17 november 2007 Kolla in förra numret av "ljud & bild i elektronikvärlden" (nr 10?), där tror jag dom hade lite jämförande information om några redigeringsprogram. Och framför allt försök bilda dig en egen uppfattning om vad som är bra och tro inte helt blint på vad andra tycker. 0 Citera
H.S Postad 17 november 2007 Postad 17 november 2007 att välja pinnacle e som att spola ner 1000 kr rakt ner i toan men att välja elements känns det som man tjänat 1000 kr pga att det e så himla skönt o bra speciellt om man har photoshop elements också.Jag säger satsa på elements. 0 Citera
neolit Postad 18 november 2007 Postad 18 november 2007 Jag har själv jobbat med både Elements 1 och 3 dock inte fyran. Jag tycker att Elements är mycket tydligare och krånglar mycket, mycket mindre än Pinnacle. Jag har kört Pinacle 11 bara i någon kvart, därför kan jag nog inte säga mycket om den, men Pinnacle 10 är klart sämre än Elements. Försök att köra både någon dag och se hur de fungerar, men välj Elements ;) Neo 0 Citera
beta75 Postad 18 november 2007 Postad 18 november 2007 Ladda ner en testversion av elements från adobe och prova! /KN 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.