Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Det kan vara lämpligt att hämta den senaste uppdateringen av programmet en gång till. Det händer ibland att det ramlar med nåt skräp som sedan ställer till oreda.

Postad
köp en mac och lev livet fritt med final cut.

Min nya kommer nog när som helst, hihi, hihi

/KN

Finalcut är verkligen i samma prisklass som pinäpple med :p , dock väldigt trevligt att arbeta med.

Men imovie kan kanske vara något (har ej provat imovie själv)

Och, man måste såklart inte skaffa mac, på päsen finns ju Premiere elements som är bra och billigt, sedan finns det dom som säger att magix ska vara bra (300 rikstaler), trots att namnet låter aningen oseriöst, men vad vet väll jag.. Avid fredd DV fans. vet ej hur det är med det längre, mycket bra och helt gratis var det iaf.

Postad

Tack för alla svar.

Det är nog så att min PC-lap är för "klen" för filmredigering. Trots motsatt info när jag köpte den för ett år sedan. Det är en HP nx 7400 - 1 Gb intern och 224 Mb grafik som delas med internminnet. Det borde räcka.

Det blir nog en Mac. Har hängt i iÄffären hela veckan och redigerat film på en Imac. Det bara flyter på.

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...