Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

AH!!! My eyes, my precious eyes!

Om du skar ner på dom fruktansvärda gif-animationerna och på något sätt möjliggjorde en i alla fall någorlunda logisk navigation på sidan så kanske jag hade lyckats förstå vad den gick ut på

As for now... Jag fattar inte ett skit

Postad

Måste tyvärr hålla med Christopher ovan i det han säger. Sidan är så rörig och full av olika färger och animationer och distraherande element att man inte orkar titta på den mer än 10 sekunder innan man i ren desperation stänger sin webläsare.

Jobba lite på designen och nöj dig med att använda en färg på texten och gör navigeringen mer logisk, samt dumpa alla animationer, de är bara distraherande och tillför ingenting.

Vad din sida handlade om? Tyvärr, ingen aning.

Postad

Tack för alla tips. Jag tror inte TRIPOD är den bästa hemsidan att jobba med, men det blir ju inte bättre med allt blink, håller med. Nu har sidan ett lugnare tempo. Fotona skall bli mindre m.m.

Jag väntar med spänning på hur ni ser på NAVICAST, hittade det på nätet av en slump. Kan det va´nåt?

Tills vi hörs, ha det. Bengan.

• 3 veckor senare...

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...