_nemo_ Posted October 6, 2007 Posted October 6, 2007 Ska bli intressant att se hur de tacklar en musikal. Utmärkt tror jag. 0 Quote
Norbert Posted October 6, 2007 Posted October 6, 2007 Haha, först nu fick jag veta att det blir en musikal. Förmodligen den enda musikal jag kommer att stå ut med. Den ser ju ut att bli rätt fräsig. 0 Quote
_nemo_ Posted October 6, 2007 Author Posted October 6, 2007 Har dock ingen aning om hur mycket musikal det är. Om det är som en disneyfilm med någon enstaka låt, eller som typ Moulin Rouge. 0 Quote
Norbert Posted October 6, 2007 Posted October 6, 2007 Om trailern är särskilt representativ så tror jag på någon enstaka låt här och där. 0 Quote
Spartacus Posted October 6, 2007 Posted October 6, 2007 My god, jag älskar musikaler och Tim Burton kan sitt skit så \o/ 0 Quote
diet_theory Posted October 7, 2007 Posted October 7, 2007 Tim Burton och Johnny Depp har ju otaliga gånger visat att de är en näst intill oslagbar kombination. Jag tror den kommer bli så oerhört j**la underbar^^ 0 Quote
lilla_farbrorn Posted October 7, 2007 Posted October 7, 2007 Tycker det är lite trist att Burton kör med Depp (och Helena Bonham-Carter också för den delen) gång på gång. Visst han är grym skådespelare men det känns lite som att man sett det här sagostuket med Depp redan. Hitta nån ny, Burton är rätt person att göra det också. Stort fan av Burton och Depp i övrigt så det är klart man ska se den. 0 Quote
Usarpe89 Posted October 10, 2007 Posted October 10, 2007 Ser väldigt intressant ut, väntar med spänning!:) Har ingetminne av att Depp gjort en musikal förut...eller har jag fel? 0 Quote
Recommended Posts