CaOzz Postad 17 september 2007 Postad 17 september 2007 Var kan ja hitta granater i göteborg. 0 Citera
lilla_farbrorn Postad 17 september 2007 Postad 17 september 2007 Snacka med Brottar-Boris på solariumet på avenyn, han kan fixa sånt, han har en del erfarenheter inom värdetransport (om du förstår vad jag menar...) Han har säkert ett gäng AK5or och nappar du på dem kan du säkert deala till dig ett jäkla bra paketpris. 0 Citera
Team_fagott Postad 18 september 2007 Postad 18 september 2007 Keffa koffa hade en hel låda, gud vet var han fick tag i den. Han är dyr men han levererar. Tar dock endast betalt i fultjack. 0 Citera
megawatti Postad 18 september 2007 Postad 18 september 2007 Du kan få en upsprängd granat av mig, ifall du köper 5 så får du en uppäten hamburgare på köpet. Du menar att du vill ha en replika eller hur? 0 Citera
Sommarkatze Postad 18 september 2007 Postad 18 september 2007 Vill leka Besserwisser o säga :P att det är en viss skillnad på en Granat och en HAND granat ;) Så vilken ärru ute efter? ^^ 0 Citera
CaOzz Postad 18 september 2007 Författare Postad 18 september 2007 Vill leka Besserwisser o säga :P att det är en viss skillnad på en Granat och en HAND granat ;) Så vilken ärru ute efter? ^^ glömde o säga de...menade handgranat o så klart jag menar replika. 0 Citera
Podukshunz Postad 19 september 2007 Postad 19 september 2007 Vill leka Besserwisser o säga :P att det är en viss skillnad på en Granat och en HAND granat ;) Så vilken ärru ute efter? ^^ jag vill också leka wisserbesser och säga att det är viss skillnad på hand granat och handgranat... 0 Citera
beta75 Postad 19 september 2007 Postad 19 september 2007 En sån här kanske: http://www.teknikmagasinet.se/nydb/db.pl?template_file=link_product.html&link=Produktsok&artnr=390432 /KN 0 Citera
Fürni Postad 19 september 2007 Postad 19 september 2007 Nu när vi har etablerat att det är en handgranat som du är ute efter så är det dags för ytterligare en fråga: vilken sorts handgranat är du ute efter? Modern? Från Andra Världskriget? Svensk? Rysk? Amerikansk? 0 Citera
Delta one Postad 19 september 2007 Postad 19 september 2007 Jag ändrade rubriken så att inga fler "missförstånd" uppkommer, sen kan jag tipsa om att http://www.militarlagret.com har Pineapple granat replikor för ungefär 200:- st. 0 Citera
CaOzz Postad 26 september 2007 Författare Postad 26 september 2007 tack för all hjälp men en klasskamrat till mig brukade vara inne i o samla vapen o sånt så han har en handgranat. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.